Obavijesti

Promo sadržaj

Lush najavio 20. obljetnicu proizvodnje i prodaje kozmetike

Lush najavio 20. obljetnicu proizvodnje i prodaje kozmetike
1

Dvadesetu obljetnicu proizvodnje i prodaje svježe rukom rađene kozmetike,  Lush je najavio u krugu obitelji te pozvao sve kupce da se pridruže proslavi.
Proslava rođendana započela je, bez imalo nostalgije , rezanjem rođendanske sapun torte u prvo otvorenoj trgovini u Petrinjskoj 4.  te pozivom kupcima da posjete Lush manufakturu  gdje su mogli saznati sve o procesima i inovacijama koje krase robnu marku koja uz 960 trgovina po svijetu, kao svoju drugu internacionalnu lokaciju odabrala Hrvatsku.
S naglaskom na svježe, samokonzervirajuće i bez otpadne ambalaže te jakim etičkim stavom u odnosu na očuvanje okoliša, za kupce koji nisu mogli ugostiti u manufakturi,  dio proizvodnje na jedan dan preselio je u Lush trgovinu u Arena Centru.

Što je doprinijelo brendu za ovako strelovit globalni uspjeh na zasićenom kozmetičkom tržištu odgovaraju:
Pored brojnih inovacija, svježinu na tržište kozmetike unijela je kupovina na dekagrame. Kozmetika kao i hrana potentnija je što je svježija, a osluškivanje potreba kupaca kontinuirani je izvor inspiracija.
Novost je ekskluzivni gel za tuširanje Wash That Man Right Out Of My Head koji je odabran upravo od strane naših kupaca, a u trgovinama  se nalazi u ograničenim količinama.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Studij Odnosa s javnostima Sveučilišta Sjever uvodi brojne atraktivne novitete
PROMO

Studij Odnosa s javnostima Sveučilišta Sjever uvodi brojne atraktivne novitete

Studij Odnosa s javnostima na Sveučilištu Sjever može se studirati u redovnoj (besplatnoj) kvoti, kao i izvanredni studij, s školarinom koja je višestruko niža od sličnih studijskih programa u Hrvatskoj

Ovisnosti - gdje smo?
PROMO

Ovisnosti - gdje smo?

Panel rasprava naziva „Smanjenje štete – od stereotipa koji se pripisuje osobama riskantnog ponašanja do javnih politika zasnovanih na istraživanju – Gdje smo?“ održana je u hotelu Art u Splitu 19.9.2024. godine u organizaciji Zajednice Pape Ivana XXIII u okviru programa smanjenja štete „A da je tvoje dijete?“
Hisense lokalno predstavio inovativne televizore
PROMO

Hisense lokalno predstavio inovativne televizore

Novi uređaji tehnološkog diva redefiniraju pojam televizora