Majstor svoje struke je svoj čovjek | 24sata
Obavijesti

Promo sadržaj

Majstor svoje struke je svoj čovjek

Majstor svoje struke je svoj čovjek
2

Obrazovati se za obrtnička zanimanja omogućava stjecanje vrijednog iskustva i usavršavanje kojim mladi čovjek postaje majstor svoje struke. U današnje vrijeme biti dobar majstor znači osigurati egzistenciju sebi i svojoj obitelji.

Hrvatsko gospodarstvo već dugi niz godina upozorava da znanja, vještine i kompetencije koje producira obrazovni sustav ne udovoljavaju potrebama tržišta rada koje već godinama bilježi nedostatak kvalificiranog kadra za pojedina obrtnička zanimanja. Osim toga, odaziv učenika za upis u ova tražena zanimanja je nedovoljan. 

Nažalost, velik broj mladih ljudi i njihovih roditelja doživljava gimnazijsko obrazovanje vrjednijim od strukovnog obrazovanja smatrajući da će im završetak fakulteta osigurati materijalno sigurniju i komforniju budućnost. Međutim, to vrlo često nije istinita u realnom životu. 

Obrtnička zanimanja dio su naše tradicije. Obrazovati se za obrtnička zanimanja omogućava stjecanje vrijednog iskustva i usavršavanje kojim mladi čovjek postaje majstor svoje struke. U današnje vrijeme biti dobar majstor znači osigurati egzistenciju sebi i svojoj obitelji, a dodatnim zapošljavanjem radnika osigurati njihovu egzistenciju i egzistenciju njihovih obitelji. Obrtnici su oduvijek u društvu uživali poseban ugled te bili temelj svojih lokalnih zajednica čime su pokazivali visoku razinu društvene odgovornosti i doprinosa društvu u kojem žive.  

Majstoru i njegovom znanju se nije proturječilo, jedino mjerilo bila je kvaliteta, za cijenu se nije pitalo, a ne pita se niti danas. Dobar majstor i danas je naveliko tražen, njegove se usluge i proizvode čeka koliko god je to potrebno, a njegovo ime i rad se naširoko preporučuje. Poduzetnički duh, dobra volja i odabir obrtničkog zanimanja, prvi su koraci na putu prema prestižnom, profitabilnom i uglednom zvanju i dobrom položaju u društvu. 

Iako neka obrtnička zanimanja teže opstaju na tržištu, druga, zbog potrebe za njima, nikad neće nestati – kuće će se uvijek graditi i kvalitetni zidari, krovopokrivači, soboslikari uvijek će biti traženi, kao i automehaničari koji nam popravljaju automobile, vodoinstalateri, instalateri grijanja i klimatizacije i brojni drugi majstori.  

Kozmetičari, frizeri, mesari, prodavači, pekari uvijek će imati pune ruke posla, naročito ako pružaju personalizirane usluge svojim klijentima i kupcima.

Kako bi dodatno promovirala obrtnička zanimanja i približila ih mladima koji planiraju upis u srednju školu, Hrvatska obrtnička komora pokrenula je TikTok nagradni natječaj #majstorsvojestruke. Kroz videozapis na kreativan i zanimljiv način predstavite zanimanja vezanog obrta za koje se obrazujete ili zanimanja koje obavljate te ga na taj način približite učenicima završnih razreda osnovne škole. Za video uratke s najvećim brojem lajkova osigurane su vrijedne nagrade. Nagradni natječaj traje do 11. svibnja 2022. Pri objavi je potrebno navesti sljedeće hashtagove:

#majstorsvojestruke #hepopskrba  #CroatiaOsiguranje  #pevex  #metro_hr  #paket24 

Svi ostali uvjeti sudjelovanja i pravila nagradnog natječaja nalaze se na stranici.

Partneri projekta: 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Uz Motointegrator do pouzdanog autoservisa u samo par klikova!
PROMO

Uz Motointegrator do pouzdanog autoservisa u samo par klikova!

Pronađi pouzdani autoservis i dogovori pregled vozila jednostavnije nego ikad, bez skrivenih troškova i neugodnih iznenađenja! Motoinegrator je platforma koja spaja vozače i servise na jednom mjestu

Najčešća pitanja i odgovori o blanco sudoperima
PROMO

Najčešća pitanja i odgovori o blanco sudoperima

Blanco sudoperi predstavljaju sinonim za vrhunsku kvalitetu i sofisticiran dizajn. Što ih čini tako posebnima?
HUDI odabire DotMetrics i postaje pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala
PROMO

HUDI odabire DotMetrics i postaje pružatelj mjerenja posjećenosti hrvatskih portala

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) postaje pružatelj mjerenja posjećenosti portala te objavljuje da je nakon provedenog tendera izabrala Ipsosov DotMetrics kao izvođača.