Mastercard, kao dugogodišnji partner UEFA Lige prvaka, u povodu finala u Parizu predstavio film u čijem je stvaranju korištena umjetna inteligencija kako bi se oživio mladi Messi.
Mastercard predstavio novi film s Lionelom Messijem u glavnoj ulozi
Kako bi proslavio svoju dugogodišnju podršku UEFA Ligi prvaka, Mastercard lansira novi film u kojem glumi njegov globalni ambasador Lionel Messi.
Film koji je prvi predstavio sam Messi na svom Instagram računu, emitira se na raznim tržištima diljem svijeta, uključujući i Europu, a dostupan je obožavateljima ovdje.
U ovoj emotivnoj snimci vođenoj umjetnom inteligencijom igrač svjetske klase i četverostruki pobjednik UEFA Lige prvaka osvrće se na sebe u mlađim danima dok istražuje značajan utjecaj koji nogomet i dalje ima u njegovom životu – podsjećajući nas sve na našu zajedničku strast prema ovoj inspirativnoj i osnažujućoj igri.
„Volio bih da sam imao priliku u stvarnom životu razgovarati s mlađim sobom kako bih toj mladoj osobi ulio samopouzdanje i dao joj do znanja da će se naporan rad i odricanja isplatiti te da još uvijek igra igru koju voli”, kaže Lionel Messi.
„Jako nam je drago udružiti snage s našim globalnim ambasadorom Lionelom Messijem i podijeliti njegovu ljubav prema nogometu – to je važan podsjetnik da je važno slijediti svoju strast i davati prednost onome što je najvažnije – i upravo je to osjećaj koji se trenutno čini posebno relevantnim“, kaže Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u Mastercardu. „Radujemo se što ćemo proslaviti globalnu atraktivnost nogometa na finalu UEFA Lige prvaka u Parizu kasnije ovog mjeseca i približiti navijače njihovim strastima.“
Prema Mastercard Sport Economy Indexu, gotovo sedam od deset (69%) Europljana gledalo je nogometnu utakmicu uživo prošle godine, a 32% ih je igralo nogomet. Nadalje, polovica ispitanika vjeruje da će se popularnost nogometa ove godine još više povećati.
Marketinške inovacije
Oživjeti mladog Lionela Messija bio je jedan od najvećih izazova u stvaranju ovog filma. Tim koji stoji iza njegove produkcije koristio je novu metodu VFX (vizualni efekti) pod nazivom „neuralno renderiranje“. Umjesto tradicionalnog pristupa korištenja računalne grafike, „Synthetic Render'“ (konačna digitalna slika) razvijen je korištenjem umjetne inteligencije (AI).
„Tehnologija je nevjerojatna“, dodaje Messi. „Kad sam film pokazao svojoj obitelji i prijateljima, nisu mogli vjerovati kako su to učinili – naježio sam se kada sam gledao kako komuniciram sa svojim mlađim ja.“
Proces uključuje prijenos podataka na AI platformu s tisućama referenci mladog Messija. Fotografije, video i zvučni podaci o njegovoj sličnosti i pokretima dostavljeni su AI-u, zajedno sa snimljenim videima glumaca. AI je tada mogao upotrijebiti te podatke za generiranje konačne digitalne slike i kasnije je integrirati u snimke uživo koje vidimo u reklami. Ovo je prvi put da se ovaj VFX proces koristi na ovaj način u reklami, a za razvoj je odgovoran Thiago Porto, VFX supervizor u The Millu i stručnjak u ovom području.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona