Obavijesti

Promo sadržaj

Milenijci svoj mobitel koriste 3,2 sata dnevno, znate li kako?

Milenijci svoj mobitel koriste 3,2 sata dnevno, znate li kako?
3

Otkrijte jedinu mobilnu tarifu na tržištu koju je moguće složiti prema konkretnoj potrošnji

Generaciji milenijaca život se vrti oko tehnologije i najvažniji im je pristup internetu u svakom trenutku. Svaki drugi milenijac ne može zamisliti život bez pametnog telefona, a većina pritom priznaje da često koriste pametni telefon kako bi izbjegli direktnu komunikaciju. Milenijci u prosjeku koriste svoj mobitel 3,2 sata dnevno što znači jedan cijeli dan u tjednu. Najčešće ga koriste za odlazak na društvene mreže, čitanje vijesti, mailove, traženje podataka o proizvodima ili uslugama, organiziranje putovanja, downloadiranje igrica, slika, muzike ili filmova te internet bankarstvo. Žele biti fleksibilni u svim sferama života. Uz Simpa Zmajske pakete svaki korisnik može odabrati ono što mu najviše odgovara j imati tarifu krojenu prema svojim pravilima i prema cijeni koju je voljan platiti – od 17,50 kn do 59 kn.

Kod Zmajinih opcija nije potrebno unaprijed odrediti koliko će korisnik potrošiti megabajta, minuta razgovora i sms poruka već se količina potrošenih usluga oduzimaju od ukupne količine megabajta, minuta i poruka od ukupno 800 do čak 3.000 jedinica.

Za aktivaciju Zmajskih opcija potrebno je poslati SMS poruku s ključnom riječi (MJESECNA, ZMAJIC, ZMAJCIC ili TJEDNA) na broj 13636 ili aktivirati online na portalu Moja Simpa.

Mjesečne opcije (Zmajska, Zmajić i Zmajčić) traju 30 dana od aktivacije, a Tjedna Zmajska opcija traje sedam dana. Ako korisnik ne potroši sve megabajte, svaki korisnik ih može prebaciti svom prijatelju putem opcije Prebaci Zmaju, no ta je opcija moguća samo ako oba korisnika imaju Mjesečnu Zmajsku opciju i to tako da pošalje ZMAJO na 13636.

Nakon potrošenih ukupnih megabajta, minuta i poruka iz Zmajinih opcija, daljnje korištenje naplaćivat će se prema Simpa tarifi ili iz drugih opcija koje su bile aktivne.

Od pet Zmajskih opcija u ponudi, svaki korisnik može odabrati koju želi koristiti. Kako postati Simpa korisnik i aktivirati jednu od Zmajskih opcija?

KAKO POSTATI SIMPA I AKTIVIRATI ZMAJSKU OPCIJU?

1.  Treba znati da korisnici mogu zadržati postojeći broj iako se prebacuje na Simpa mrežu.

2. Svaki korisnik mora imati PUK 1 svoje kartice, broj osobne iskaznice i osobni identifikacijski broj.

3. S ranije navedenim podacima treba otići u najbliži T Centar i zatražiti zahtjev za promjenu broja na potpis i novu Simpa SIM karticu s postojećim brojem telefona.

4. Nakon dogovora s djelatnikom korisnik će dobiti datum prelaska sa svoje stare mreže na Simpu.

5. Na konkretan datum prelaska u mobitel treba umetnuti novu SIM karticu

6. Nakon primitka SMS-a dobrodošlice, korisnik postaje Simpa!

7. Nakon svih koraka prije, tek sada se aktivira Zmajo. Potrebno je poslati ključnu riječ, ovisno o opciji koja se želi odabrati (MJESECNA, PREJAKA, ZMAJIC, ZMAJCIC ili TJEDNA) na broj 13636. Nakon potvrde SMS-om opcija je uključena  i prženje megabajta može početi!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve