Obavijesti

Promo sadržaj

Muškarci, Movember je! Čuvajte svoje kraljevske dragulje!

Muškarci, Movember je! Čuvajte svoje kraljevske dragulje!
4

U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima - bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju

Obilježavanje Movembera može početi tek kad Philips One Blade “izbaci“ kampanju i, sad već tradicionalno, podsjeti muškarce na važnost preventivnih pregleda testisa! “Čuvaj svoje kraljevske dragulje“ ključna je poruka projekta iza kojeg su stali Matija Lazarević LayZ, Pave Elez i Filip Dejanović, trojica mladih influencera, kreativaca i lica kojima mladi vjeruju i koji sami vjeruju u bolju budućnost.

U studenom, mjesecu posvećenom muškom zdravlju poslali su glasnu poruku svim muškarcima - bez obzira na njihov stil, na činjenicu vole li bradu ili brčiće, na to kako se briju, podrezuju i trimaju. Stavši u bademantilima ispred foto objektiva fotografa i content creatora Janka Janića ova su tri “kraljevića“ dodatno naglasila koliko je informiranje i edukacija muškaraca o raku prostate i raku testisa bitna te da je briga za njihovo mentalno zdravlje ključna u svakoj borbi protiv ove zloćudne bolesti. Iako je u ovoj umjetničkoj priči spotlight stavljen na svakog od trojice perspektivnih kreativaca i predvodnika digitalnog svijeta, puno je važnije svjetla reflektora uperiti na Movember koji ove godine slavi 20. godišnjicu otvorenog pričanja o raku prostate muškaraca starijih od 60 godina i tumoru testisa mladih muškaraca do 30 godina. S brkovima ili bez, ovih je dana bitno samo jedno – sjetiti se svojih kraljevskih dragulja.

Osim što jedan od najpopularnijih brijačih aparata uspješno skida dlačice s brade, pazuha, prsa, nogu, on je i sjajno rješenje za lako ‘rješavanje‘ dlaka i na najosjetljivijim dijelovima tijela koje u ovom mjesecu svakako treba samopregledati. Već treću godinu za redom, pod krovnom komunikacijom “Daj zabrij na zdravlje“, muškarci su sigurni da su konačno našli pravog saveznika u borbi protiv neukrotivih brkova i brade, ovog puta uz ultimativnu oštricu 360 koja prati konture svakog lica. S druge strane, kao brand koji misli izvan okvira, Philips dodatno potiče svoje korisnike i one koji će to tek postati, na razmišljanje o svojim životnim navikama, kako biti odgovorniji i kako je malo potrebno za bolje i zdravije sutra.

Makeup: Nina Pejnović

Hair: Barbershop Saint

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
PROMO

Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?

O problemu ovisnosti u Hrvatskoj razgovarali smo s pročelnikom Zavoda za dualne poremećaje, prim. dr. sc. Ivanom Ćelićem, koji više od dva desetljeća radi s ovisnicima
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
PROMO

Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!

Ugovorio je auto osiguranje i osvojio nagradu – potpuno novu Opel Mokku!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona
Ideja za Božićni poklon

Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona

Prilikom aktivacije digitalne godišnje pretplate Oranž dobivaš neograničen pristup cijelom sadržaju portala 24sata i dodatni kupon od 10 eura brenda DiSiMi? uz brojne druge pogodnosti koje dolaze u paketu