![Najbolja poslovnica Addiko banke odlučila donirati udrugu Vukovarski leptirići](https://img.24sata.hr/BEm3Ckro5HQ0ct5ZbYiYO_artXo=/414x267/smart/media/images/2023-06/nenad-mecava-viktorija-matin-mario-juric.jpg)
Najboljom bankaricom prema iskustvu klijenata proglašena je voditeljica poslovnog odnosa iz Osijeka, Mihaela Matijević-Živković, a nagrađena je i klijentica koja ju je ocijenila
Najboljom bankaricom prema iskustvu klijenata proglašena je voditeljica poslovnog odnosa iz Osijeka, Mihaela Matijević-Živković, a nagrađena je i klijentica koja ju je ocijenila
U poslovnicama Addiko banke u Vukovaru i Osijeku uručene su nagrade za najbolje korisničko iskustvo u 2022. godini poslovnici Vukovar i voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku.
U okviru internog nagradnog natjecanja „Addiko traži zvijezde“ ova je netipična banka nagradila svoje zaposlenike te pomogla lokalnoj zajednici. Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, uručio je simbolički ček u iznosu od 1.000 eura udruzi Vukovarski leptirići i nagradu od 150 eura klijentici Aneli Barukčić iz Darde.
„Uvođenje nagrađivanja i odabir najboljih po izboru naših klijenata dodatna je validacija i poticaj djelatnicima da i dalje ulažu u sebe i u izgradnju dugoročnog odnosa s klijentima kroz njihovo zadovoljstvo i pozitivna iskustva. Ponosan sam na sve naše zaposlenike koji su još jednom pokazali da je odnos s klijentima na prvom mjestu i drago mi je da smo imali prilike nagraditi njihov trud i timski duh te ujedno pomoći lokalnoj zajednici“, izjavio je Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, prilikom svečane dodjele nagrada.
Kako bi svojim klijentima pružila usluge koje će u odgovoriti na njihove potrebe, Addiko banka je putem anketa uključila klijente u proces unapređivanja svojih poslovnih procesa i usluga i podizanja razine zadovoljstva i dobrog iskustva klijenata.
Između 35 poslovnica Addiko banke, poslovnica Vukovar dobila je najbolje ocjene putem ankete kojom se ocjenjuje cjelokupno iskustvo u poslovnici te spremnost da klijenti Addiko banku preporuče drugima.
Voditeljici poslovnog odnosa Mihaeli Matijević-Živković iz poslovnice Kapucinska u Osijeku klijenti su dali najbolje ocjene putem ankete za iskustvo ugovaranja usluge, posebno za jasnoću, nedvosmislenost i potpunost pruženih informacija te za ljubaznost i stručnost
5 najčešćih pitanja vezano uz pojavu vlage ili plijesni u kući/stanu
Savršena kombinacija: tanko i lagano prijenosno računalo s velikim zaslonom
Dugoročna studija BMC otkrila kako ukloniti celulit