Nezavisna istraživačka agencija Hendal utvrdila je: Kaufland je trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete svježeg voća i povrća i na uslužnom pultu
Najbolji omjer cijene i kvalitete u Kauflandu
Potrošači su u istraživanju agencije Hendal potvrdili kako upravo u Kauflandu pronalaze najbolji omjer cijene i kvalitete kada se radi o svježem voću i povrću. Pokrenuta je i kampanja „Naše mi najbolje paše“ kojom se prezentira sve veća suradnja s domaćim dobavljačima. Više informacija na www.kaufland.hr.
Osim toga je Kaufland isto ocijenjen kao trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete na uslužnom pultu. Delikatese poput suhomesnatog, narezanog sira i mesa prema Hendalu, vodećoj nezavisnoj istraživačkoj agenciji u Hrvatskoj, u Kauflandu možete pronaći s najboljim omjerom cijene i kvalitete.
„Našim kupcima nudimo asortiman od preko 200 proizvoda na Odjelu voća i povrća. Kvaliteta i svježina proizvoda su nam na prvom mjestu što potvrđuje činjenica da svakoga dana isporučujemo svježe voće i povrće u naše poslovnice. Osim toga se trudimo surađivati sa što više domaćih dobavljača“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...