Obavijesti

Promo sadržaj

Najuvjerljiviji obožavatelji postali su vlasnici jedinstvenih „Argetty-ja“

Najuvjerljiviji obožavatelji postali su vlasnici jedinstvenih „Argetty-ja“
3

Razloga za Argetinu popularnost nije malo, a svojim najnovijim potezom u svoj su krug ljubitelja i obožavatelja pozvali i obožavatelje suvremenih tehnologija i digitalnog svijeta. Argeta je izdala vlastitu kolekciju koju čini 21 NFT pod zajedničkim nazivom „Argetty-ji“

Kolekcija od 21 Argetty-ja oduševila je ljubitelje Argete

Zanimanje robnih marki za blockchain tehnologiju i digitalna sredstva u posljednjih nekoliko mjeseci iznimno je povećano jer ta tehnologija markama pruža i nove načine za povezivanje s potrošačima. Neke najveće svjetske robne marke već su počele proširivati svoju prisutnost i u okruženje web3.0.

Tu je granicu u ožujku 2022. pomaknula i Argeta i time se pridružila svjetskoj grupici robnih marki koje su do sada već stvorile vlastiti NFT (eng. non-fungible token), odnosno nezamjenjivi žeton. Argeta nije stvorila samo jedan NFT nego čitavu kolekciju koju čini 21 NFT pod zajedničkim nazivom Argetty-ji te time postala prva FMCG marka u regiji s vlastitom kolekcijom NFT-a.

Argeta je kod potrošača toliko omiljena upravo zato što je donijela revoluciju u tradicionalne paštete i pretvorila ih u suvremen proizvod, zato smo Argetty-ima ponovno željeli pokazati i dokazati njezinu suvremenost i inovativnost te taj novi kanal iskoristiti kako bismo još jasnije predstavili svojstva marke, koja su ju dovela do naziva Broj 1 mesna i riblja pašteta u Europi”, rezultat Argetty-ja komentirao je Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.

NFT-i robnim markama pružaju nove prilike za stvaranje programa vjernosti jer time mogu potrošačima koji su vlasnici njihovih žetona ponuditi neke pogodnosti u fizičkom i digitalnom svijetu. Kolekcija Argetinih NFT-a trenutačno još ne nudi dodatne pogodnosti, „jer Argetty kao kolekcionarski žeton prve i vrlo ograničene serije Argetinih žetona za prave obožavatelje ima drugačiju vrijednost – ta vrijednost se, naravno, može s vremenom pretvoriti i u financijsku”, objasnila je Živa Deu, voditeljica digitalne strategije u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.

Kako bi prikazala sve značajke i lica proizvoda, Argeta je kreirala 21 Argetty, svaki s jedinstvenom pričom koja predstavlja jednu značajku, vrijednost ili misiju robne marke Argeta. Argetty-ji tako nisu samo digitalni kolekcionarski predmeti, već svaki od njih nosi svoju poruku, a svi Argetty-ji zajedno čine cjelinu Argetinog identiteta. 

21 Argetty koji čine Argetinu kolekciju NFT-a su:

  • Famous Argetty
  • Sustainable Argetty
  • Respectful Argetty
  • Family friendly Argetty
  • Junior Argetty
  • Legendary Argetty
  • Exclusive Argetty
  • Veggie Argetty  
  • Loving Argetty
  • Always Better Argetty 
  • No. 1 Argetty 
  • Spicy Argetty
  • Fisherman Argetty
  • Farmer Argetty
  • Free from Argetty
  • Outdoorsy Argetty
  • Bready Argetty
  • Explorer Argetty
  • Digital Argetty
  • Awarded Argetty
  • Leader Argetty

Najuvjerljiviji obožavatelji postali su vlasnici jedinstvenih Argetty-ja

Argetina kolekcija NFT-a zaživjela je 9. ožujka na Argetinom Instagram profilu, a za vlasništvo su se mogli natjecati svi korisnici društvenih mreža. Sve što su ljubitelji Argete morali učiniti jest da komentarom ispod objave na društvenim mrežama uvjere Argetinu zajednicu da zaslužuju postati vlasnik Argetinog NFT-a.

U utrci za Argetty-je natjecalo se 335 osoba koje su prikupile više od 3.000 lajkova, a samo najuvjerljiviji su postali vlasnici jednog od Argetty-ja. Ponosni vlasnici time su postali dio posebne Argetine zajednice, a Argeta najavljuje da će u budućnosti moći iskoristiti ekskluzivne pogodnosti.

Na društvenim mrežama priča o Argetty-ima dostigla je gotovo 2.500.000 osoba i primila više od 12.000 reakcija. U ožujku je Argetin Instagram profil dobio gotovo 800 novih pratitelja.

Više o Argetinoj kolekciji možete pronaći na https://nft.argeta.com/.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.
Tvrtka Auto Hrvatska Automobili postala novi Peugeot koncesionar u Osijeku
PROMO

Tvrtka Auto Hrvatska Automobili postala novi Peugeot koncesionar u Osijeku

Vodeća je tvrtka iz područja autoindustrije u Hrvatskoj početkom 2024. godine otvorila podružnicu u Osijeku te proširila ponudu osobnog i lakog dostavnog programa s vozilima marke Peugeot na područje Slavonije