Podaci Porezne uprave iz 2022. godine pokazuju da su u razdoblju od srpnja 2021. do lipnja 2022. stranci u Hrvatskoj kupili 12.518 stambenih nekretnina, odnosno 36 posto od ukupnog broja prodanih
NEKRETNINE u 2023: Stranci i dalje kupuju nekretnine na Jadranu, potražnja raste
Iako nije novost da stranci kupuju nekretnine u Hrvatskoj, posljednjih godina broj nekretnina prodanih strancima znatno se povećao. Podaci Porezne uprave iz 2022. godine pokazuju da su u razdoblju od srpnja 2021. do lipnja 2022. stranci u Hrvatskoj kupili 12.518 stambenih nekretnina, odnosno 36 posto od ukupnog broja prodanih. Hoće li stranci još više kupovati nekretnine u Hrvatskoj i dolazi li ponovno do poskupljenja kvadrata? Ova smo pitanja postavili Martini Naletilić, pravnici i licenciranoj agentici za nekretnine te suvlasnici zagrebačke agencije Sky Nekretnine.
Kad je o Jadranu riječ, prošle su godine stranci činili 80 posto udjela vlasnika u ukupnim prodanim nekretninama. Nijemci su u Hrvatskoj u 2022. kupili više od 3500 nekretnina, dok su Slovenci investirali u kupnju njih 3100.
„Potražnja za nekretninama na Jadranu jako je velika pa je i naša agencija svoje poslovanje, uz Zagreb i okolicu, proširila na obalu uz naglasak na Istru i Kvarner. Ne treba čuditi da stranci kupuju nekretnine u Hrvatskoj jer su veće platežne moći, a najčešći su kupci oni koji će ulagati u turizam i umirovljenici koji toplije mjesece žele provoditi na Jadranu, u svom drugom domu. Stranci će sve više nekretnina kupovati u 2023., no svakako očekujemo da će sve više njih kupovati i veće poljoprivredne parcele u slabo naseljenim područjima, u Slavoniji, Gorskom kotaru i Dalmatinskoj zagori, s obzirom na to da 30. lipnja ove godine istječe moratorij na prodaju poljoprivrednog zemljišta strancima. U budućnosti definitivno možemo očekivati puno veći interes stranaca za kupnju nekretnina u Hrvatskoj“, kazala je Naletilić.
Sve više upita stranaca dolazi na adrese hrvatskih agencija za nekretnine pa su u Sky Nekretninama razvili model prezentacije koji će ljudima iz inozemstva značajno olakšati proces kupnje.
„Kako bismo nekretnine što bolje predstavili zainteresiranim kupcima, naša agencija snima i izrađuje profesionalne video materijale i to kroz novi, moderniji koncept prikaza nekretnine čime dobivamo na atraktivnosti i većem broju pregleda. Trenutačno videa radimo za luksuznije nekretnine i taj se pristup pokazao kao odličan promotivni kanal.
Naglasila bih kako naša videa šaljemo u strane agencije s kojima surađujemo te da oni sve naše nekretnine nude i na svom tržištu. Također, kao novost na našem tržištu uskoro ćemo prezentirati i model po kojem će kupci za samo 1/8 cijene moći koristiti luksuzne nekretnine te biti jedan od suvlasnika. Navedeni model je jako zanimljiv stranim kupcima i očekujemo veliki interes pa je to isto jedan od razloga našeg širenja na obalu“, zaključila je Naletilić.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa