Obavijesti

Promo sadržaj

Nema potrebe za strahom, WC papira imamo dovoljno

Nema potrebe za strahom, WC papira imamo dovoljno
6

Ako se dobro sjećate 90-ih, sigurno pamtite i WC papir u listićima grubog ružičastog papira koji smo svi otvoreno mrzili koristiti

Niski higijenski standardi i nepostojanje držača u zahodima hrvatskih kafića i restorana većini se tada činila odbojnom, no dvojica zagrebačkih studenata u tome su vidjeli poslovnu priliku života.

Krunoslav Kišak i Alen Krajačić bili su tek 23-godišnji „klinci“ s odličnom idejom, no u tom trenutku bilo im je iznimno teško uvjeriti strane proizvođače da su unatoč svojoj mladosti i neiskustvu ozbiljni kupci.

Dok su ih prijatelji te davne '94. godine u nevjerici gledali kako istovaruju pun šleper WC papira u svoje stanove i smetlarnik u zagrebačkim Dugavama, počinjala je genijalna priča o današnjem Delt papiru, proizvođaču papirnate konfekcije, salveta, toaletnog papira i ručnika, ali i jednom od najboljih svjetskih inovatora u svojoj industriji.

Njihova mala firma prometnula se u najvećeg distributera u Hrvatskoj, a 2008. i u proizvođača. Bili su prvi koji su u Hrvatskoj počeli proizvoditi salvete, a zahvaljujući konstantnom ulaganju u tehnologiju postali su i jedan od najnaprednijih proizvođača papirne konfekcije u cijeloj regiji.

Prvi su uspjeli iz role WC papira izbaciti kartonski valjak, što znači da njihovi proizvodi ne ostavljaju nikakav otpad, čime su samo u 2019. smanjili količinu otpada za 320 tona. Ove će godine na sajmu predstaviti i foliju u koju zamataju proizvode, a koji se u komposteru razgradi već za osam tjedana.

Danas Delt papir broji 93 stalno zaposlenih, gotovo dvostruko više nego kad su krenuli s proizvodnjom. Svoje proizvode izvoze na Island, u Kraljevinu Bahrein, Ujedinjene Arapske Emirate, diljem Europe... uglavnom za HoReCa sektor, dok ih Hrvati najbolje poznaju po Ola'la brendu.

Iako ga vjerojatno niste vidjeli u TV reklamama i na jumbo plakatima, Ola'la je danas četvrti najprodavaniji brend na našem tržištu.

Povjerenje kupaca stekao je zahvaljujući kvaliteti proizvoda, činjenici da je riječ o hrvatskoj proizvodnji te SPAR-u koji ga na svoje police plasira već više od šest godina u sklopu kampanje „Da, domaće je“.

Kampanjom "Da, domaće je" SPAR okuplja proizvođače iz cijele Hrvatske i pomaže im plasirati svoje proizvode diljem zemlje i na inozemnim tržištima na kojima SPAR posluje. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu SPAR-a iznosi čak 77 posto što pokazuje koliko je SPAR posvećen hrvatskoj kvaliteti, domaćoj proizvodnji i razvoju gospodarstva. "Da, domaće je" nudi najkvalitetnija hrvatska jaja, vina, sireve, mlijeko, kolače, voće i povrće, čajeve... Baš sve što jednom domaćinstvu treba.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.