Obavijesti

Promo sadržaj

Neon Wife predstavili prvi singl

Neon Wife predstavili prvi singl
2

Novi glazbeni projekt Neon Wife iza kojeg stoje Irena Žilić i Lucija Potočnik službeno je predstavljen prvim singlom "Back Row"

Radi se o pjesmi koja otvara novu glazbenu avanturu, ali i najavljuje EP "My, Oh My" koji bi svjetlo dana trebao ugledati na jesen ove godine. 

"Projekt je nastao iz kreativne kompatibilnosti i velike želje da stvaramo glazbu koja nam je obadvjema bliska, ali je do sad nismo imale priliku raditi. Materijali su nastali tijekom 2018. godine., dok smo u studio ušle početkom ove godine i snimile EP", ističu Irena i Lucija.

Ovaj sjajni duo zajedno svira i u bendu Irene Žilić, a njihova suradnja je nakon brojnih koncerata i turneje po Velikoj Britaniji i Italiji s grupom Morcheeba urodila novim zvukom. Za produkciju pjesme "Back Row" zaslužan je Mark Mrakovčić s kojim Irena i Lucija već neko vrijeme rade, a žanrovski se pjesma uklapa u elektro-pop i dream-pop. Neon Wife će uskoro predstaviti i nove pjesme, a najavljuju i koncertnu promociju koja bi se trebala održati do kraja ove godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve