Žuti klik – tvoja internetska trgovina. Ovaj akcijski period idealna je prilika da u samo nekoliko klikova iz udobnosti vlastitog naslonjača kupite darove za dolazeće blagdane
Nevjerojatni popusti koji ispunjavaju sve želje
Black Friday i Cyber Monday akcije sve su popularnije i u Hrvatskoj. Zato je i Žuti klik od 29. 11. do 2. 12. pripremio promotivne ponude koje će zadovoljiti i najzahtjevnije kupce.
Ovaj akcijski period idealna je prilika da u samo nekoliko klikova iz udobnosti vlastitog naslonjača kupite darove za dolazeće blagdane. Bez gužve i stresa, odaberite poklone po pristupačnim cijenama iz 11 ponuđenih kategorija, a samo ovog vikenda u čak šest kategorija Žuti klik ima popuste veće od 50%.
Osim velikih popusta, Žuti klik vam do 15. prosinca nudi besplatnu dostavu svih narudžba.
Najmlađe će razveseliti promotivna ponuda u kategoriji Igračke i dječja oprema, a odrasli mogu za svakog ponešto naći u kategorijama: Proizvodi za dom, Kućanski aparati, Ljepota i zdravlje, TV i audio, Računala i mobiteli, Sport i slobodno vrijeme.
Žuti klik iz mjeseca u mjesec nudi akcijske cijene, stoga pratite njihove stranice kako biste „ulovili“ najbolje proizvode po najpovoljnijim cijenama. Žuti klik jedina je domaća internetska trgovina s višekanalnom prodajom (narudžbe su moguće online, u poštanskim uredima i telefonski na broju: 072 07 07 07). Upravo zato je Žuti klik i tvoja internetska trgovina.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve