Obavijesti

Promo sadržaj

Njih šestorica proizvode ječam za pivo i dobro im ide

Njih šestorica proizvode ječam za pivo i dobro im ide
4

Riječ je o uspješnim poljoprivrednicima iz okolice Nove Gradiške čiji se ječam koristi za proizvodnju Karlovačkog piva, za koje se inače koristi 100% hrvatski ječam

U domaćoj poljoprivredi ipak nije sve tako crno i ima svijetlih primjera, a svoje uspješne priče o uzgoju pivarskog ječma otkrilo je šest poljoprivrednika iz Slavonije. Riječ je o uspješnim poljoprivrednicima iz okolice Nove Gradiške čiji se ječam koristi za proizvodnju Karlovačkog piva, za koje se inače koristi 100% hrvatski ječam. Josip Berić iz Ljupine svoj je OPG osnovao prije 13 godina, a otada uzgaja različite kulture, od kojih je jedna pivarski ječam: „Dugo se bavim poljoprivredom, a kako se radi o teškom i neizvjesnom poslu, veliko je zadovoljstvo vidjeti plodove svoga rada. Neki su vidljivi odmah kada ih ubiremo ili žanjemo na našim poljima, a neki kasnije – kad ih ispijate u najboljem domaćem pivu.“


Braća Silvio i Kristijan Trnka iz Dragalića su poljoprivrednici od malih nogu, a posao su naslijedili od oca Željka. „Cijenimo kada proizvođači daju prednost domaćim poljoprivrednim proizvodima. To nam mnogo znači, a uostalom, to nam se čini i kao obostrana korist – mi širimo proizvodnju, a proizvođači dobivaju kvalitetne domaće sastojke,“ ističu Silvio i Kristijan.

U Novoj Gradiški pivarski ječam uzgaja i obitelj Junašević, sin Ivan i otac Vjekoslav koji je 2015. dobio priznanje "Zlatni klas" za vjernost i ustrajnost u proizvodnji pivarskog ječma koji proizvodi još od početka proizvodnje slada u Novoj Gradiški.


 „Naš posao nije jednostavan, ali nam iskustvo pomaže. Drago nam je što se naš ječam već koristi za domaće pivo. Svakim gutljajem Karlovačkog piva ispijate plodove našeg cjelogodišnjeg rada, zbog čega sam osobito ponosan,“ ističe Vjekoslav.

Matija Brkanac iz Bodovaljaca, inače diplomirani inženjer strojarstva, još je jedan uspješni proizvođač pivarskog ječma koji također vodi obiteljsko gospodarstvo.


 „Moja obitelj je stvorila lijepo gospodarstvo i dobre uvjete pa sam ostao na selu te se bavim poljoprivredom. Žao mi je što mnogi mladi odlaze sa sela jer vjerujem da se život na selu može isplatiti. Isplatio bi se još i više kad bi i drugi prerađivači pratili primjer Karlovačkog piva te više koristili domaće sastojke u svojim proizvodima,“ zaključio je Matija.

Hrvatski poljoprivrednici i proizvođači domaćeg ječma dobili su priznanje i reklamnim spotom za Karlovačko pivo koji je snimljen u slavonskim poljima ječma te inspiriran scenama iz kultnog vesterna Sedmorica veličanstvenih.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve