Obavijesti

Promo sadržaj

Nova Generacija, nova pravila: Kako kompanije prilagođavaju poslovanje Generaciji Z

Nova Generacija, nova pravila: Kako kompanije prilagođavaju poslovanje Generaciji Z

Gradnja snažnog brenda poslodavca za privlačenje Generacije Z zahtjeva kontinuirane napore i prilagođavanje njihovim potrebama i vrijednostima. Nedavno je održan #MARKETING panel na tu temu.

S vremenom, udio mladih zaposlenika u kompanijama raste, a s njima dolaze nove percepcije o uspješnosti, načinu života i očekivanjima, posebno kada je riječ o Generaciji Z. 

No, još važnije je promatrati ove fundamentalne promjene u očekivanjima zaposlenika kroz perspektivu promjena i trendova u različitim industrijama: telekomunikacije vs. tehnološke tvrtke, bankarstvo vs. fintech, prehrambena industrija i zelena tranzicija, i tako dalje. Ove promjene donose i nove potrebe znanja i vještina koje se očekuju od zaposlenika.

U skladu s tim promjenama, otvara se i prilika za "tradicionalnije" kompanije koje mogu pratiti ili čak predvoditi te tranzicije. Prije pet godina, pitanje "Tko želi raditi u telekomu, banci ili proizvodnji?" ne bi privuklo puno zainteresiranih. Međutim, vremena se mijenjaju, a s njima i percepcija vrijednosti većih korporacija kao i očekivanja zaposlenika vezano uz to gdje i kako žele raditi.

Nove generacije donose nove potrebe koje se bitno razlikuju od potreba prethodnih generacija. To uključuje veću potrebu za angažiranim mentorstvom, češćim povratnim informacijama, bržim razvojem, konkretnim i mjerljivim napretkom u karijeri, raznolikošću interesa i mnoge druge aspekte. 

Ove potrebe utječu na menadžere i organizaciju posla jer zahtijevaju više vremena, snažniji mentoring i veću posvećenost zaposlenicima. Očekivanja novih generacija također igraju značajnu ulogu u domeni tehnologije, uključujući alate, radno okruženje i način obavljanja posla. Trenutno, sudobrobit i mentalno zdravlje su neizostavne teme za nove generacije, stoga kompanije moraju tome posvetiti posebnu pažnju. 

S obzirom na ove specifične potrebe, kompanije razvijaju posebne programe za zaposlenike ili rade na transformaciji procesa i organizacije poslovanja

Nedavno je održan # MARKETING panel na temu budućnosti brendiranja poslodavaca u kojem je Luka Baranović, u ulozi moderatora, ugostio predstavnice renomiranih kompanija koje ulažu značajne napore u izgradnju brenda koji će privući Generaciju Z. 

Pogledajte panel i pronađite inspraciju iz primjera uspješnih praksi.

Moderator: 

Luka Baranović osnivač je konzultantske tvrtke Humanact koja se bavi dizajnom usluga i iskustva te pomaže poduzećima u aspektima strategije, dizajna, upravljanja i isporuke iskustava, usluga i poslovnih modela. 

Svoje iskustvo gradio je ponajprije u telekomunikacijskoj industriji te izazovnim angažmanima tijekom rada u cijenjenoj svjetskoj konzultantskoj kući Deloitte Consulting, a vrlo aktivno sudjeluje i na svjetskoj sceni razvoja dizajna usluga kao predavač i autor.  

U sjajno vođenom panelu Luka je zaključio u kojem smjeru se kreće Employer branding: „Employer brandig je u procesu tranzicije, ne tretira se kao marketinški koncept već postaje sastavni dio poslovanja komanija te projecira vrijednosti koje se zaista žive u kompaniji. Zahtjevat će niz promjena od procesa i uvođenja alata za učenje i napredovanje zaposlenika do ogranizacije obavljanja radnih zadataka line managementa...“ 

Panelistice: 

Tena Šimon Čolig je rukovoditeljica za upravljanje talentima u A1 Hrvatska na teme učenja i osobnog razvoja. Ima više od 15 godina iskustva u ljudskim potencijalima i korporativnim komunikacijama radeći za renomirane svjetske brendove poput A1 i UniCredit. Njezin glavni fokus u profesionalnom području je izgradnja procesa ljudi i kulture oko putovanja zaposlenika u različitim fazama životnog ciklusa zaposlenika.  

Tvrtka A1 Hrvatska je lider u inovacijama na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu, usmjeren na digitalizaciju društva i gospodarstva.  

„Podupiremo rast i razvoj naših zaposlenika, potičući stjecanje znanja i vještina za budućnost. Kreirali smo Interaktivnu mapu znanja i vještina budućnosti koja svima omogućuje pristup najnovijim tehnologijama i podržava ih u održavanju konkurentske prednosti kroz kontinuiranu edukaciju i razvoj novih vještina.''

Ova mapa je rezultat suradnje sa stručnjacima iz poslovne i akademske zajednice te pomaže pojedincima lakše navigirati kroz promjenjive industrijske trendove i odabrati relevantne oblike edukacije. 

''Nedavno je predstavljena nova verzija Mape znanja i vještina budućnosti koja je posebno usmjerena na GenZ generaciju u skladu s novim trendovima i potrebama na tržištu rada.“ ispričala je Tena. 

Dubravka Jusić je direktorica Identiteta i komunikacija u Zagrebačkoj banci. Stručnjakinja je odnosa s javnošću u Hrvatskoj s dugogodišnjim iskustvom u vođenju sektora marketinga i korporativnih komunikacija za mnoge globalne kompanije i start-upove koji su izrasli u velike organizacije. 

Bila je i predsjednica Komunikacijskog odbora Međunarodnog instituta za klimatske aktivnosti te je tijekom cijele karijere posvećena društveno odgovornim temama.  

Zagrebačka banka vodeća je banka u Hrvatskoj i članica UniCredita. Svojim klijentima pruža širok spektar bankarskih usluga i proizvoda. Sa snažnom tradicijom i dugogodišnjim iskustvom, Zaba je prepoznatljiva po svojoj pouzdanosti, inovativnosti i usmjerenosti prema potrebama svojih klijenata. 

„Upravo ta snaga brenda Zabe privlači i nove generacije jer pruža sigurnost, mogućnost napredovanja, posvećeno mentorstvo i rad u internacionalnom okruženju“, kaže Dubravka Jusić. 

Sandra Ćupurdija je stručnjakinja za upravljanje ljudskim resursima s više od 15 godina iskustva u velikim tvrtkama u privatnom i javnom sektoru. Trenutno je zaposlena u Podravci, gdje obavlja funkciju pomoćnice  direktora ljudskih potencijala. 

Područja Sandrine stručnosti uključuju strateško upravljanje, upravljanje timovima i provedbu HRM projekata kao što su optimizacija poslovanja, kolektivni pregovori, redizajn politike, upravljanje odsutnostima, implementacija velikih selekcijskih procesa itd. Nakon proteklih godina, i dalje osjeća istu strast dok radi u toj dinamičnoj sferi koja neprestano evoluira i fokusira na poboljšanju iskustva zaposlenika.  

U preko 75 godina svog postojanja, Podravka je postala prava multinacionalna kompanija. Njihovi proizvodi se izvoze u više od 60 zemalja, uključujući SAD i Australiju. Samo prošle godine, Grupa Podravka je ostvarila prihode od prodaje u visini od 667 milijuna eura, s više od 50 milijuna eura ulaganja u kapitalne investicije. Uspješan rast i s druge strane tradicija i sigurnost koju Podravka pruža privlači talente.  

„Prilagođavamo se novim trendovima i vodimo računa o tome što je važno novim generacijama stoga se dio krovne Strategije poslovanja do 2025. i fokusira se na četiri ključna stuba: zaštita okoliša, promocija zdrave ishrane, briga o zaposlenicima i zajednici te unapređeno upravljanje“, istaknula je Sandra u panelu, a u videu poslušajte i koje su konkretne programe i alate kreirali i dalje razvijaju kako bi privukli i zadržali mlade talente te u kojem smjeru ide toliko važan Employer brending! 

Pogledajte cijeli panel na linku.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze
PROMO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze

Izgubili su zdravlje, zbog dijagnoze mnogi i posao, a sada se boje kako će im uzeti i vozačke dozvole

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan
PROMO

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan

Kupnja novog hladnjaka može biti vrlo složen proces. Kako pronaći pravog? Novi Gorenje samostojeći hladnjaci zasigurno će vam ubrzati rad srca.
Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju
PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.