Obavijesti

Promo sadržaj

Nova priča Kale: Tiha snaga prirodne mineralne vode iz netaknutih izvora

Nova priča Kale: Tiha snaga prirodne mineralne vode iz netaknutih izvora
4

Prirodne mineralne vode Kala i Kalnička u novom, ekološki prihvatljivijem ruhu i s misijom koja ohrabruje

Kala u novom ruhu svojom novom pričom potiče da životno nadahnuće pronađemo u energiji vode koja stotinama godina uporno, blago i mirno, probija kamen i traži svoj put te podsjeća da u svakome od nas postoji izvor iste takve tihe snage koji otvara sva vrata i čini nas boljim ljudima pa samim time i boljim društvom u cjelini.  

Osim nove priče, Kala i Kalnička imaju i novu unificiranu ambalažu za svoju vodu koja je iz kategorije izvorske vode prešla u višu kategoriju prirodne mineralne vode, donoseći i jednu inovaciju - neodvojivi čep. 

U svakome od nas postoji nepresušan izvor tihe snage, samo nas na to treba povremeno podsjetiti i ohrabriti. Kala nas poziva da se priključimo na ovaj izvor, stoga preko Instagram profila @kalawater i korporativne web stranice donosimo priče o ljudima koji pokazuju što je njihova tiha snaga, što je to čemu se uvijek vraćaju i iz čega crpe životnu energiju. Strpljenje, nježnost, blagost, podrška, razumijevanje, smirenost, prihvaćanje, radost, pristojnost, ranjivost, hrabrost, lijepa riječ samo su neki primjeri tihe snage kojima će Kala dati glas. Ovim putem Kala i vas poziva da širite i koristite svoju tihu snagu kojom ćete pomicati stijene, boriti se sa stereotipima, oblikovati kanjone, mijenjati društvo i pokazati da postoji snaga u nježnosti.“  - izjavila je Jelena Slade-Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic grupi. 

Atlantic Grupa kao predvodnik trendova izvrsnosti, postavila je održivi razvoj za jedan od svojih strateških prioriteta, stoga se među prvima prilagodila novoj regulativi Europske komisije prema kojoj će od 2024. godine sve plastične boce morati imati neodvojivi čep, a sve u cilju očuvanja okoliša i doprinosa boljem procesu recikliranja uz manji utrošak prirodnih resursa. 

Naime, upravo su čepovi jedan od najvećih zagađivača prirode pa će se na ovaj način pojednostaviti prikupljanje, odvajanje i recikliranje plastičnih boca, a onda posljedično smanjiti morski otpad i doprinijeti očuvanju čitavog ekosustava Zemlje.

Osim što doprinose očuvanju okoliša, novi neodvojivi čepovi omogućavaju još praktičniju konzumaciju čije će benefite najviše osjetiti ljudi koji su puno u pokretu, kao i osobe starije životne dobi i mala djeca. Na ovaj način više nema straha od ispadanja i gubljenja čepova, što istovremeno pridonosi i boljoj higijeni proizvoda.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve