10. SoMo Borac donio je nova priznanja našim digitalnim projektima
Nove nagrade za kreativne snage 24sata na SoMo Borac natjecanju!
Na ovogodišnje izdanje najvažnije digitalne nagrade u regiji prijavljen je rekordan broj digitalnih projekata - čak njih 220 – a 24sata istaknula su se u kategoriji SoMo Media koja je orijentirana na digitalno izdavaštvo sa stručnim žirijem sastavljenim od predstavnika najvažnijih regionalnih medija.
24sata u partnerstvu s agencijom Bruketa&Žinić&Grey dolazi s 10. dodjele najveće regionalne digitalne nagrade SoMo Borac kao dobitnik glavne nagrade u kategoriji Digitalni proizvod godine s projektom Oriđiđi Video Awards u metaverseu, dok je native projekt 24sata i Kauflanda „Zelena medalja“ finalist kategorije SoMo Native!
Oriđiđi Video Awards prva je dodjela nagrada u metaverseu, koju je 24sata radio s kreativnim partnerima iz agencije Bruketa&Žinić&Grey. Konkurencija u streamu mediji bila je jaka, a žiri sastavljen od stručnjaka iz regije odabrao je baš Oriđiđi Video Awards kao pobjednika u kategoriji - Digitalni proizvod godine. Ispunjava nas nemalim ponosom što su vrijednost ovog projekta prepoznali digitalni stručnjaci iz vodećih advertising agencija, startup-ova i medija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije
„Drago nam je što su upravo stručnjaci iz digitala prepoznali nešto novo, u smislu prve nagrade u metaverseu, kao nešto inovativno i originalno. Stoga nam SoMo Borac priznanje znači puno i kao jedna vrsta putokaza da se krećemo u dobrom pravcu. 24sata oduvijek su se trudila pratiti svjetske trendove u digitalu tako da ćemo i dalje nastojati postavljati nove trendove te uvijek nastojati biti korak ispred kada su u pitanju inovacije. Volio bih istaknuti da je bitno metaverse shvaćati kao interaktivan internet koji će kroz iduće desetljeće promijeniti ekonomiju u kojoj živimo“ - kaže Matej Lončarić, direktor video odjela 24sata, JoomBoosa i Miss7.
„Očekivali smo veliki odaziv i bolje rezultate nego prošle godine (imamo trend rasta svake godine), ali ovo je baš veliki skok. A prvi puta ove godine uveli smo i četiri kategorije za medijski dio i u njemu imali 29 prijava na što smo jako ponosni. Mislimo da je ovakav format važan za razvoj medijskog tržišta, no uvijek je teško otvoriti nove kategorije, tako da smo i u ovom dijelu bili ugodno iznenađeni“ - zaključuje direktorica nagrade SoMo Borac, Ružica Vrdoljak Ličina.
"Naša liderska pozicija na tržištu obvezuje nas da budemo predvodnici svih pozitivnih trendova i inovacija, pa smo tako ove godine u suradnji s Kauflandom pokrenuli native projekt „Zelena medalja“ usmjeren nagrađivanju najboljih ekoproizvođača u Hrvatskoj. SoMo Borac je „Zelenu medalju“ svrstao u finale kategorije SOMO NATIVE - među najbolje ispričane native priče s najviše privučene pažnje čitatelja. Kako u Hrvatskoj iz godine u godinu raste broj ekoproizvođač možemo zaključiti da ekološka i lokalna proizvodnja postaje sve važnija, a poticanje domaćih proizvođača je u interesu zdravlja svih nas! Toga su posebno svjesni i naši partneri iz Kauflanda: „Iza svake velike kampanje stoji i veliki trud te smo jako ponosni na ovaj projekt i zahvalni što je prepoznat. U Kauflandu vjerujemo kako je izuzetno važno podržati domaću proizvodnju i poticati suradnju s domaćim proizvođačima u što većoj mjeri. Jako nam je drago što je suradnja s našim dugogodišnjim partnerom 24sata donijela priliku lokalnim proizvođačima da predstave svoje proizvode širem krugu ljudi i veselimo se sličnim projektima u budućnosti.“ Marija Franić, voditeljica Službe korporativnih komunikacija Kauflanda.
„Zelena medalja je odličan projekt koji se pokazao i vrlo potrebnim na tržištu jer je jedan od glavnih problema malih ekoproizvođača upravo nacionalni plasman čemu se nadamo da smo barem malo pripomogli. Uživali smo otkrivajući domaće proizvode za koje nismo znali i oduševilo nas je to skriveno bogatstvo o kojem se premalo priča. Zahvalni smo klijentu Kauflandu i svim partnerima projekta što su nam omogućili da iskoristimo svoje kreativne ideje za ovako koristan cilj. Naš native tim uložio je puno energije i strasti u ovaj projekt i zahvaljujući toj sinergiji s klijentom uslijedio je i odličan rezultat“ - zaključuje Mirta Dabić, Chief Creative Content Producer 24sata.
SoMo Borac nagrada još je jedna potvrda naše ekspertize, kvalitete timskog rada i prioritiziranja naših partnera i čitatelja!
Kako će novi porez na nekretnine utjecati na tržište? Stručni savjeti Euroville
Nova zima, novi problemi s vlagom, nudimo vam rješenje!
Hrvatska u društvu najboljih u svijetu