Obavijesti

Promo sadržaj

Novi Peugeot 2008: Inteligentan, elegantan i odvažan

Novi Peugeot 2008: Inteligentan, elegantan i odvažan
2

NOVI PEUGEOT 2008, jedan od najprodavanijih SUV modela u B-segmentu, napravio je još jedan korak unaprijed u pogledu dizajna, tehnologije i elektrifikacije

Kupce modela PEUGEOT 2008 prije svega privlači njegov snažan dizajn, koji se najčešće opisuje kao elegantan, moćan i robustan dok ga njegova svestranost i okretnost čine PEUGEOT 2008 savršenim izborom za aktivne obitelji.

PEUGEOT i-Cockpit® jedan je od ključnih elemenata u unutrašnjosti vozila te jedna od najsnažnijih značajki modela ove marke. U novom izdanju PEUGEOT 2008 poboljšan je i moderniziran, za još bolju ergonomiju i veći užitak u vožnji.

Novi PEUGEOT 2008 proizvodi se u tvornici Vigo u Španjolskoj, a u ponudi će imati tri razine opreme – ACTIVE, ALLURE, GT kao i četiri motora, među kojima je i novi električni motor od 115 kW/156 KS s dosegom od 406 km (prema ispitnom postupku WLTP).

Gama će se proširiti već 2024. kad će joj se pridružiti novi hibridni motor.

Povodom lansiranja novog modela Peugeot je pripremio posebnu ponudu putem Peugeot financiranja u kojoj je Novi 2008 dostupan uz 0% kamata na tri godišnje rate i prigodni poklon 4 zimske gume.

NOVI PEUGEOT 2008. INTELIGENTAN. ELEGANTAN. ODVAŽAN.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu
PROMO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu

Strateškim odabirom kompanija za preuzimanje i težnjom izvrsnosti u složenim procesima njihove integracije, Studenac nastavlja širenje na hrvatskom tržištu

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?
PROMO

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?

Uživajte u čarima odmora u hotelu Continental u Opatiji
Nastavi tradiciju uz Staročeško
PROMO

Nastavi tradiciju uz Staročeško

U današnje vrijeme, kod pristupa potrošačima sve je bitnija autentičnost i postojanost branda, a još bitnija je i očuvanost tradicije. Upravo smo na tradiciju najponosniji u Pivovari Daruvar kao nešto što iznimno poštujemo i čuvamo.