Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Objavili prvi singl koji će premijerno izvesti na ZBFu

Objavili prvi singl koji će premijerno izvesti na ZBFu
1

Pocket palma je potpuno novi glazbeni sanjivi projekt na hrvatskoj sceni. Predstavlja se svojim prvim singlom 'Godišnji' i njime publiku glazbeno vraća tridesetak godina unatrag

VIDEO

Uz ljetnu nostalgiju i retro dionice, Pocket palma natjerat će vas na dugo (ne)planiran godišnji dok vas vokali vode kroz priču o bijegu iz sivila grada. Tko se krije iza imena Pocket palma još je tajna, ali nije tajna da će svoj prvi nastup imati na ovogodišnjem Zagreb Beer Festu. Svatko tko je znatiželjan, može doći provjeriti o kome se radi prvog dana Zagreb Beer Festa, u petak 17. svibnja u 19:15 sati.

Pocket palma će na Zagreb Beer Festu nastupati uz Morcheebu, Psihomodo Pop, Detour, Jonathan, Borisa Štoka, Punčke, Svemirka i brojna druga glazbena imena. Kako je već objavljeno, zbog vremenskih neprilika je program Zagreb Beer Festa koji se trebao održati u četvrtak prebačen na ponedjeljak 20. svibnja. Ulaz na festival je besplatan, a organizator je YEM. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve