Obavijesti

Promo sadržaj

Obnova pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teče prema planu

Obnova pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teče prema planu
2

Trenutačno se izvode radovi na dionici Podsused Tvornica – Zaprešić, a zbog posebnih regulacija prometa i smanjenih brzina prometovanja koje su morale biti uvedene moguća su kašnjenja pojedinih vlakova pa se putnike moli za razumijevanje

Radovi na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teku predviđenom dinamikom. Nakon što su radovi na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa uspješno završeni, na spomenutoj dionici uspostavljena je brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a obnovljena željeznička stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Radovi se trenutačno izvode na dionici Podsused Tvornica – Zaprešić, a kako bi se radovi mogli neometano izvoditi, morale su biti uvedene posebne regulacije prometa i smanjene brzine prometovanja vlakova. Svjesni smo poteškoća s kojima se putnici susreću zbog posebne regulacije prometa, no molimo ih za razumijevanje s obzirom na to da će se obnovom pruge podići razina sigurnosti i omogućiti veća brzina vlakova, što znači da će gradsko-prigradski prijevoz putnicima postati kvalitetniji i privlačniji. – rekli su nam u HŽ Infrastrukturi.

Zbog radova je od 16. travnja u 4.00 sata do 25. travnja u 23.59 sati desni kolosijek pruge državna granica – Savski Marof – Zagreb GK zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić.

U tome razdoblju putnici međunarodnog vlaka 1212 bit će prevezeni autobusima na relaciji Zagreb GK – Savski Marof. Također autobusima bit će prevezeni putnici vlakova 3001, 3002, 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011 i 3013 na relacijama Gajnice – Zabok i obratno, Zabok – Zaprešić i obratno, Zaprešić – Bedekovčina i Zabok – Zagreb GK.

Raspored vožnji zamjenskih autobusa kao i popis vlakova koji neće voziti na relacijama  Zagreb GK – Harmica i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno, Podsused TV – Harmica i obratno, Podsused TV – Zaprešić i obratno, Podsused TV – Savski Marof i obratno, Zaprešić – Zagreb GK i obratno, Zagreb GK – Harmica i obratno te popis vlakova koji će iznimno voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Harmica – Savski Marof, Harmica – Zaprešić i Savski Marof – Zagreb GK i obratno putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture. (https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/). 

Ostali vlakovi vozit će po jednome kolosijeku te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova zbog čega se ispričavamo putnicima.

Između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.

Na spomenutoj dionici, na lijevom i desnom kolosijeku završeni su radovi na ugradnji zaštitnog sloja. Trenutačno se izvode radovi na ugradnji propusta i zamjeni elemenata kontaktne mreže te prateći radovi na signalno-sigurnosnim uređajima. U kolodvoru Zaprešić radi se antikorozivna zaštita portala kontaktne mreže, a obnavlja se i stajalište Podsused, u kojemu se uklanjaju stari peroni i uređene površine, a bit će sagrađena i nadstrešnica.

HŽ Infrastruktura u obnovu 17,8 km duge dionice Savski Marof (uključivo) – Zagreb Zapadni kolodvor (isključivo) ulaže 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radovi su počeli u svibnju prošle godine, a izvodi ih tvrtka Swietelsky. Na cijeloj dionici bit će izvedeni radovi na pružnom gornjem i donjem ustroju, obnovljen sustav kontaktne mreže i zamijenjeni dotrajali dijelovi signalno-sigurnosnog i prometno-upravljačkog infrastrukturnog podsustava. Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h.

Završetak cjelokupne obnove pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor planiran je na ljeto sljedeće godine.

Osim radova na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor izvode se i radovi i na modernizaciji i elektrifikaciji pruge između Zaprešića i Zaboka. Završetak radova na tome projektu, koji se izvodi prema vremenskome planu, očekuje se tijekom ove jeseni, nakon čega preostaje ishoditi potrebnu dokumentaciju.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne  administracije
PROMO

Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije

Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO) objavila je podatke o prosječnim ocjenama iz srednje škole s kojima studenti upisuju fakultete
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...
TEŠKA ŽIVOTNA PRIČA

Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...

Najbolja hrvatska boksačica Ivana Habazin (35) prošla je trnovit put do svjetskih pojaseva. Umirovila se nakon posljednjeg poraza