Obavijesti

Promo sadržaj

ORYX Asistencija slavi 10 godina postojanja

ORYX Asistencija slavi 10 godina postojanja
1

ORYX Asistencija, tržišni lider u Hrvatskoj u pružanju tehničke pomoći na cesti u Hrvatskoj i Europi ove godine slavi 10 godina od svog osnutka

Osnovana je 2010. godine pod imenom AMC Asistencija kao dio Zubak Grupe, a već godinu dana kasnije prolazi kroz proces rebrandinga i mijenja ime u ORYX Asistenciju.

Započela je kao tehnička pomoć na cesti, a danas nudi 10-ak inovativnih usluga uspješno prilagođavajući svoje proizvode specifičnim potrebama različitih klijenata, sve s ciljem da postane prvo ime za svu vrstu asistencije te da postane prva kome će se klijenti obratiti za pomoć.

Tako danas osim pomoći na cesti, imaju i pomoć u kući, te pomoć na moru. Zatim, nude aplikaciju Putni Anđeo koja u slučaju prometne nezgode u automobilu alarmira hitne službe, pomoć na cesti za kamione i autobuse pod nazivom Kingsize Help, proizvod Autopass kao pomoć prilikom prolaska na tehničkom pregledu, uslugu zamjenskog vozila pod nazivom Drugi Auto, ali i MobiExpress, uslugu popravaka mobilnih telefona. Zadnji u nizu proizvoda je Medins koji pruža medicinske usluge.

Neprekidne inovacije zaslužne su za njihov status lidera koji gradi poslovne odnose s izvanrednim tvrtkama, pa tako surađuju s bankama, osiguravajućim i leasing društvima, kartičarskim i telekom kompanijama, ovlaštenim proizvođačima i distributerima automobila, policijom, te koncesionarima cesta i autocesta.

Trenutno su, osim u Hrvatskoj, prisutni u Italiji, Austriji, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sjevernoj Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji.

Za sva tržišta nude moderni, digitalizirani call centar dostupan 24 sata na čak 9 jezika, a koji je obavio više od 1.5 milijuna poziva, dok njihova mnogobrojna i visoko organizirana servisna mreža koordinira tisuće ugovornih partnera, mahom obrtnika i malih tvrtki koje su do sada izašle na više od 250.000 intervencija.

Budućnost ORYX Asistencije svakako nosi personalizirane i individualizirane usluge koje krajnjem korisniku povećavaju kvalitetu života i ubrzavaju svakodnevne aktivnosti koje su nam sada potrebne više nego ikada. Uz stalno ulaganje u zaposlenike i partnere, potpuno sigurno je da će se najveća pažnja nastaviti posvećivati upravo kvaliteti isporuke ORYX-ovih proizvoda, te zadovoljstvu članova i poslovnih partnera. Na cesti, u kući ili u svakodnevnim aktivnostima, digitalizacija poslovanja i života je neminovna i već široko prisutna, a to je baš sljedeći iskorak kojim će ORYX Asistencija obilježiti sljedećih 10 godina poslovanja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Favbet novom inicijativom pomaže boksačkim klubovima diljem hrvatske
PROMO

Favbet novom inicijativom pomaže boksačkim klubovima diljem hrvatske

Podrška lokalnim klubovima za rast I razvoj mladih boksačkih talenata

Rim Tim Tagi Dim! Germania nudi najveći tečaj na pobjedu Baby Lasagne!
PROMO

Rim Tim Tagi Dim! Germania nudi najveći tečaj na pobjedu Baby Lasagne!

Ovakvu priliku ne smijete propustiti!
Cedevita pokrenula novu digitalnu platformu
PROMO

Cedevita pokrenula novu digitalnu platformu

Upoznajte CE svijet