Put do izgradnje bolje, zelenije, uključivije i digitalnije europske budućnosti popločen je predanim trudom motiviranih i inovativnih pojedinaca, pripadnika generacija koji tek kreću na svoje poslovne staze
Osmo izdanje LEAP Summita u Zagrebu okupilo preko 2000 mladih iz cijeloga svijeta
Najveća međunarodna multidisciplinarna konferencija u ovom dijelu Europe, LEAP Summit, u protekla je dva dana tome putu pridonijela okupljanjem više od 2000 mladih iz tridesetak zemalja u Zagreb Fair Congress Centru Zagrebačkoga Velesajma. Četiri tematske pozornice – Ideas&Tech, Green, Impact x20 i LEAP ugostile su preko 60 govornika, svjetskih poslovnih magova s pričama koje potiču na napredak i razvoj te usmjeravaju ka željenom cilju samoga projekta – stvoriti priliku, a ne čekati na nju.
„Kao organizatori smo, nakon dvodnevne konferencije ispunjene sjajnim i motivirajućim pričama i iskustvima, izuzetno zadovoljni zbog činjenice da je kroz LEAP prošlo više od 2000 ljudi. Sretni smo što su ljudi, unatoč ružnom vremenu, odlučili doći i poslušati predavanja, a to nam govori da smo pogodili teme i govornike ovogodišnjeg izdanja, ali i predstavlja veliki vjetar u leđa za dalje. Osim toga, uspješnosti predavanja svjedoči i činjenica da je publika interaktivno sudjelovala s pregršt pitanja, komentara i sugestija. Networking je, u ovom smislu, jedna od svrha ovakvih događanja, a relevantnost i aktualnost tema na LEAP Summitu time je dodatno potvrđena. Ljude još uvijek zanima ovakav tip konferencije i ono što imaju za reći ljudi s puno više iskustva.“, - izjavila je Tena Žganec, jedna od organizatorica LEAP Summita.
Otvorenje drugog dana LEAP pozornice pripalo je Ivi Mihalić Krčmar, poznatoj po blogu Putoholičari koja je s publikom podijelila najvažnije savjete o ekonomičnom putovanju sa zaključkom da svatko može otputovati svuda na svijetu ako se za to dobro pripremi, istraži i organizira. Nakon nje na pozornicu je stala Ashwitha Mukundan iz Adidasa govoreći o tome kako konstruirati kvalitetnu brend priču, a netom nakon Fabrizio Gramuglio kao optimistični realist i inovator tematizirajući budućnost obrazovanja. Publika je imala priliku čuti panel predavanja Natka Becka, Ane i Igora Čerenšeka te upiti korisne savjete o načinima nošenja sa svakodnevnim izazovima i stresom. Netom nakon je uslijedila Daniela Loga, Revuto tematizirajući kriptovalute i njihovu sve veću prisutnost u svakodnevici. Ovogodišnje izdanje LEAP pozornice zatvorio je Nikola Đorđević iz Nikea otkrivši tajne uspješnog marketinga ovog svjetski poznatog brenda.
Najveća pažnja Ideas & Tech bila je rezervirana za Andreu Venu, glavnog službenika za klimu i održivost Europske svemirske agencije koji je sudionicima pružio jedinstvenu perspektivu o tome kako organizacije mogu doprinijeti Pariškim sporazumima o klimatskim promjenama i Europskom zelenom planu. Jednako inspirativno predavanje bilo je ono Chiare Cocchiare inženjerke zrakoplovstva koju je Forbes naveo kao 30Under30 lidera u kategoriji industrije o budućnosti čovječanstva u svemiru. Vasily Kichigin, Wnog Media na pozornicu je donio tematiku društvenih mreža ispričavši svoju priču o izgradnji milijunskog poslovanja u ovoj industriji. Publika je imala priliku čuti i panel predavanja o brendiranju zaposlenika, poteškoćama s kojima se suočavaju startup tvrtke te zanimljive priče tzv. “solopreneursa” i njihovih iskustava samostalnog ulaska u poduzetničke vode.
Matija Srbić, Nuqleus i Robert Pašičko, UNDP IRH Impact pozornicu otvorili su predavanjem o institucijama koje su utemeljene na obrazovanju i istraživanju. Predavanje o financiranju u svrhu pozitivnih društvenih i ekoloških promjena održale su Renata Brkić, Feelsgood Social Impact Investment Fund, Tina Sirotić, Erste Bank i Marija Mažić, Reach For Change - Financing for Positive Social and Environmental Change, a nakon toga uslijedilo je predavanje o važnosti poslovnog partnerstva za društveni boljitak zajednice. Mathias Haas, Supersocial i Đuro Gavran, Pipser tematizirali su kako storytelling utječe na ostavljanje dojma, a nakon njih Ivan Tolić, Raiffeisenbank Hrvatska i Dora Marinić, Sinapsus d.o.o. nadovezali su se s načinima komunikacije i tipom sadržaja koji dovodi do utjecajnih promjena. Maja Lazić, Organica Vita, Slavica Farkaš Šimeg, Pixing i Zoran Kordić, ZEZ predavanja su na ovoj inspirativnoj pozornici završili tematikom najvećih izazova s kojima se utjecajna poduzeća u Hrvatskoj susreću u svojemu poslovanju. Po završetku konferencije sudionici su imali priliku pridružiti se dobro poznatom fLEAP Out Party kojim se završilo još jedno uspješno izdanje LEAP Summita.
“Europska komisija u Hrvatskoj i ove je godine bila ponosni partner LEAP Summita i time posjetiteljima omogućila da sav dinamičan sadržaj i uzbudljive govornike mogli pratiti – besplatno. Uvodnim govorom LEAP je otvorila potpredsjednica Europske komisije za demokraciju i demografiju Dubravka Šuica, poručivši kako Europa potiče mlade da budu dio europske demokracije tako što će se aktivno zauzimati za sva ona pitanja koja su njima važna. „Europa je bogata talentima koje moramo njegovati jer prolazimo kroz veliku demografsku tranziciju. Potičem vas sve da saznate više o mehanizmu za poticanje razvoja talenata kojega smo pokrenuli kako bismo građane EU-a osposobili za vještine i kompetencije koje trebaju Europi budućnosti.“ – izjavila je izjavila je Andrea Čović Vidović, zamjenica voditelja Ureda Europske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću Europske komisije u Hrvatskoj.
U posljednjih osam godina LEAP Summit posjetilo je više od 10.000 sudionika iz više od 40 zemalja svijeta, a preko 300 predavača gostovalo je na pozornicama ove inspirativne konferencije te prezentiralo najnovije ideje, svoje uspjehe, znanja te dostignuća. Generalni partner LEAP Summita je Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj.
Više informacija o konferenciji LEAP Summit može se pronaći na službenoj web stranici www.leapsummit.com te Facebook stranici.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa