Obavijesti

Promo sadržaj

Ostalo je još nekoliko dana da podržite inicijativu 'Genijalce potakni, svijet pomakni'

Ostalo je još nekoliko dana da podržite inicijativu 'Genijalce potakni, svijet pomakni'

Tvrtka Intersnack Adria time osnažuje potencijale darovite djece i potiče njihov doprinos stvaranju boljeg društva u cjelini

Jeste li znali da darovita djeca već u najmlađoj dobi mogu pokazati izniman talent i znanje, pa tako, primjerice, u drugom razredu osnovne škole mogu posjedovati znanje srednjoškolske, čak i fakultetske razine iz kemije? Neka od darovite djece okupljene u udruzi Dar, čija je misija promicanje darovitosti kao društvenog bogatstva, posjeduju čak i vještine na razini 35-godišnjeg stručnjaka iz IT sektora. A što kažete na treći primjer – učenik sedmog razreda osnovne škole koji samostalno razvija baze podataka i operativne sustave?

Prepoznavši taj izniman potencijal, a kako bi osnažila potencijale darovite djece te potaknula njihov doprinos stvaranju boljeg društva u cjelini, tvrtka Intersnack Adria pokrenula je u suradnji s udrugom Dar inicijativu “Genijalce potakni, svijet pomakni”. U sklopu donacijske kampanje, od svakog pakiranja grickalica Pom-Bär kupljenog na Konzumovim prodajnim mjestima 20 centi donira se udruzi Dar iz Zagreba kako bi mogla nastaviti s razvojem i provedbom svojih programa. Kampanja traje do 30. travnja, što znači da je ostalo još tjedan dana da damo doprinos ovoj hvalevrijednoj inicijativi.

„Imati priliku direktno podržati rad udruge za darovitost Dar i pružiti dodatnu podršku darovitoj djeci, učenicima i mladima kroz ovakve inicijative predstavlja neprocjenjiv osjećaj za nas u Intersnacku. Veseli nas činjenica da su kupci diljem Hrvatske prepoznali ovu donacijsku kampanju te da rado u njoj sudjeluju, jer dobrobit društva u cjelini predstavlja veliki fokus naše tvrtke i nadamo se da će ovakvih prilika biti još i više u budućnosti. Do tada pozivamo još jednom sve građane da se uključe u ovaj projekt i kupnjom Pom-Bär grickalica u Konzumu, do kraja travnja, podrže rad darovite djece, učenika i mladih diljem Hrvatske“, poručila je Ivana Bojić, Trade Marketing menadžerica Intersnack Adrije.

Hrvatska ima između 7500 i 10.000 darovite djece

Prema procjenama zagrebačke udruge Dar, neprofitne organizacije koja pruža podršku darovitoj djeci, učenicima i mladima općenito, u Hrvatskoj postoji između 7500 i 10.000 darovite djece, odnosno djece koja pokazuju natprosječne rezultate i talente. No, unatoč natprosječnim kognitivnim sposobnostima, daroviti učenici često nailaze na izazove u socijalnom okruženju poput nedostatka prijatelja. Neki od njih mogu biti emocionalno preosjetljivi i intenzivno doživljavati emocije, stoga udruga Dar provodi program “Socijalni izazovi”, nastao inicijativom roditelja iz udruge Dar, uz suradnju studentica s ERF-a. Cilj je programa pružiti emocionalnu podršku mladima, razviti emocionalnu inteligenciju te ih naučiti prepoznavanju i adekvatnom suočavanju s vlastitim i tuđim emocijama.

Udruga već pet godina zaredom organizira “DARoviti tjedan”, seriju radionica ostvarenih u suradnji s partnerima, a s ciljem širenja entuzijazma za znanost. Među brojnim drugim aktivnostima, dosad je uspješno organizirala dvije međunarodne konferencije, koje su imale iznimnu potporu institucija poput Europskog parlamenta, Europske komisije, Vlade RH, Ministarstva znanosti i obrazovanja, Ureda predsjednice Republike Hrvatske te drugih relevantnih institucija.

“Udruga za darovitost djeluje već više od deset godina te je u tom periodu, u raznim programima i aktivnostima udruge, sudjelovalo više od 600 djece. Darovita djeca imaju izniman potencijal koji je, radi općedruštvenog napretka, potrebno kontinuirano njegovati i poticati na daljnji razvoj, stoga smo od srca zahvalni na akcijama poput ovih”, pojasnio je Dubravko Čop, predsjednik udruge Dar.

Suradnja ima za cilj jačanje kvalitete obrazovnih aktivnosti i poticanje razvoja potencijala darovite djece diljem Hrvatske. Intersnack Adria prepoznaje važnost darovite djece i njihov potencijal za pozitivnu promjenu društva, stoga će u okviru ovog projekta nastaviti s aktivnostima usmjerenima na dodatni razvoj njihovih potencijala i nakon završetka donacijske kampanje.

Podsjetimo, Intersnack Adria tržišni je lider u kategoriji slanih grickalica na hrvatskom tržištu. Najpoznatiji brendovi u portfelju kompanije su Čipi Čips, Chio, Chio Tip Top, Chio Kroki Kroket, Pom-Bär i Nutline. Čipi Čips prvi je hrvatski čips, brend s tradicijom od 1977., proizveden od 100 posto hrvatskog krumpira. Zahvaljujući uspjehu kompanije i brenda Čipi Čips na hrvatskom tržištu, u tvornici u Hercegovcu od 2020. godine započela je proizvodnja internacionalnih brendova Chio čips i Pom-Bär.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

U kina stiže Garfield - Savršeni obiteljski film!
PROMO

U kina stiže Garfield - Savršeni obiteljski film!

Obožavani mačak stiže na velika platna

Optika Jo-Jo proslavila 33. rođendan
PROMO

Optika Jo-Jo proslavila 33. rođendan

Optika Jo-Jo osnovana je prije 33 godine i brzo je stekla reputaciju jedne od najpouzdanijih optika u Hrvatskoj. Od male obiteljske firme razvili su svoju maloprodajnu mrežu do impozantne brojke od 18 poslovnica koje sada uspješno posluju u Zagrebu i široj okolici.
Kada biraš za sebe i svoje najmilije, biraj DOBRO!
PROMO

Kada biraš za sebe i svoje najmilije, biraj DOBRO!

Iako mlad brend, DOBRO mesni proizvodi već su se prometnuli u sinonim za vrhunsku kvalitetu, autentični blagi okus i nježnu teksturu koja će oduševiti svako nepce.