Obavijesti

Promo sadržaj

Otvorena izložba fotografija Hrvatske u galeriji Kunsthalle

Otvorena izložba fotografija Hrvatske u galeriji Kunsthalle
4

Slike Hrvatske dio su bogate ponude minhenskog božićnog sajma

Hrvatska turistička zajednica u središtu Münchena, u prestižnom prostoru galerije Kunsthalle svečano je, pred brojnim uglednim gostima, partnerima, osobama iz javnog i kulturnog života te novinarima iz 20 njemačkih medijskih kuća, otvorila veliku izložbu fotografija pod nazivom „Hrvatska puna svjetla i boja“. Ljepote Hrvatske predstavljene su kroz fotografije hrvatskih renomiranih fotografa koje prikazuju hrvatsku kulturnu baštinu i prirodne ljepote, a posjetitelji će ih moći vidjeti sve do 23. veljače 2020. godine. 

Čast nam je predstaviti sve ljepote Hrvatske kroz vrhunske fotografije naših umjetnika u prostorijama jedne od najposjećenijih galerija u Njemačkoj. Ovo je sjajna prilika za promociju Hrvatske u srcu Münchena, a cijela priča dobiva još veći značaj kad znamo da je Njemačka najvažnije emitivno tržište za hrvatski turizam s kojeg u ovoj godini ostvarujemo rast od 4 posto. Najveći turistički promet ostvarujemo upravo iz južnih pokrajina te sam siguran da će velik broj Nijemaca, ali i njihovih gostiju iz cijeloga svijeta, posjetiti ovu izložbu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.


 
Izložene fotografije potpisuju renomirani hrvatski fotografi poput Ive Pervana, Davora Rostuhara, Zorana Jelače, Ive Biočine, Aleksandra Gospića i drugih. Oni su svojom kamerom zabilježili prirodnu raznolikost i živopisnu kulturu Hrvatske pa se na fotografijama mogu pronaći motivi naših gradova, otoka, dvoraca, katedrala, nacionalnih parkova i parkova prirode, ali i naših autohtonih specifičnosti poput Sinjske alke, lipicanera, klapske pjesme i narodne nošnje. 

Ponosni smo na uspješnu suradnju Kunsthallea i Ispostave HTZ-a u Münchenu koja je rezultirala izložbom fotografija koja je dio vreve božićnog sajma u Münchenu, kojeg će ove godine posjetiti preko 3 milijuna gostiju iz cijeloga svijeta. Prva pop-up izložba jedne destinacije u Kunsthalleu koncipirana je kao ostakljena izložba vidljiva za prolaznike izvana, a prezentirana je hrvatska kulturna baština s Rijekom kao Europskom prijestolnicom kulture 2020., ali i hrvatska netaknuta priroda koja je naša velika prednost“, poručila je Voditeljica ureda Ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić.

Galerija Kunsthalle u Münchenu nalazi se na frekventnoj Theatiner ulici koja povezuje dva najvažnija minhenska trga Marien i Odeonplatz te broji više od 300 tisuća posjetitelja godišnje. Sinoćnje otvorenje izložbe održalo se usporedno s paljenjem lampica na Marien Platzu, odnosno otvaranjem božićnog sajma u Münchenu pa se s punim pravom može reći da je Hrvatska dobila izvanrednu pozornicu u centru bavarskog adventskog događanja. 

Inače, Njemačka se tradicionalno nalazi na prvom mjestu po broju ostvarenih dolazaka i noćenja u Hrvatskoj, a prema podacima sustava eVisitor u dosadašnjem dijelu godine s ovog je tržišta ostvareno gotovo 3 milijuna dolazaka i više od 21 milijun noćenja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve