Promo sadržaj

Komentari 0

Ovaj telekomunikacijski div nudi odlične mobilne pakete bez ugovorne obveze

Ovaj telekomunikacijski div nudi odlične mobilne pakete bez ugovorne obveze

Ako vas svakog mjeseca iznenade dodatni troškovi za mobilni internet ili vam ostaje veća količina neiskorištenih gigabajta, vjerojatno nemate dobar mobilni paket. Kako odabrati pravu opciju, donosimo u članku

Prilikom odabira novog mobilnog uređaja, uz njegove specifikacije i značajke, najvažnija nam je zadovoljavajuća ponuda mobilnog paketa. Uz pouzdanog teleoperatera koji ispunjava naše zahtjeve i nudi najveću vrijednost za uložen novac, odabir paketa ne bi trebao biti težak. Bilo da je riječ o pretplati ili bonovima, jednima će biti bitno da se u ponudi nalazi što više gigabajta kako bi mogli surfati bez straha od dodatnih troškova, a drugima će najvažnija stavka biti količina besplatnih minuta.

Kad birate paket, prvo i osnovno, trebali biste znati kakav vam je potreban, odnosno koliko mjesečno trošite na pozive, poruke i internet. Pritom ne mislimo na novčanu vrijednost gigabajta, minuta i poruka nego na njihovu količinu. Primjerice, ako prosječno potrošite 500 minuta razgovora, pošaljete 100 SMS-ova i iskoristite 3 GB, onda trebate tražiti paket koji će odgovarati tim vrijednostima. U interpretaciji, to znači da na dan razgovarate oko 15 minuta, pošaljete 2-3 poruke, a internet koristite za YouTube, WhatsApp i ostale društvene mreže. No valja pripaziti i na cijenu uspostave poziva. Sad kad znate koliko mjesečno trošite, trebali biste potražiti paket koji će biti u skladu s vašom potrošnjom. Nova Telemach ponuda s tri jednostavna mobilna paketa prilagođava se korisnicima sukladno njihovim mjesečnim potrebama.

Paketi Start, Top i Unlimited

Obilje minuta, poruka i gigabajta te veći popusti i niža cijena za više ugovorenih paketa glavna su obilježja najnovijih Telemachovih pretplatničkih paketa START, TOP i UNLIMITED. Navedeni pretplatnički paketi omogućuju korisnicima da neograničeno komuniciraju pozivima i SMS-ovima te predstavljaju najveću vrijednost za novac na tržištu.

Kad je riječ o podatkovnom prometu, paket UNLIMITED podrazumijeva neograničene gigabajte za 169 kuna mjesečno, a paket TOP uključuje 20 gigabajta za 129 kuna mjesečno. Paket START nudi 3 gigabajta za 79 kuna mjesečne naknade.

Poslovnim korisnicima, osim triju navedenih, na raspolaganju je pretplatnički paket UNLIMITED PRO. On im, uz neograničen internet, minute i poruke, omogućuje i 1000 minuta za pozive prema zoni EU/EEA te 30 minuta za pozive i 300 MB za surfanje prema ostatku svijeta, za 299 kuna mjesečne naknade.

Dodatni popusti za povezivanje više linija

Uz nove mobilne pakete, Telemach korisnicima omogućuje da ostvare i još veće popuste, odnosno manje mjesečne troškove za više ugovorenih brojeva. Tako, primjerice, privatni korisnici mogu povezati do pet brojeva, a poslovni do deset, te svaki mjesec ostvariti dodatne uštede.

I korisnici bonova imaju nove pristupačnije i jednostavnije pakete, bez skrivenih dodatnih troškova, pod imenom SIM2GO u varijantama S, M i L. Pri tome SIM2GO S za 39 kuna korisnicima omogućava 200 minuta poziva i 200 SMS-ova kao i 0,5 gigabajta, M nudi 500 minuta i 500 SMS-ova s 2 gigabajta za 59 kuna, a paket L uključuje 1000 minuta i 1000 SMS-ova te 7 gigabajta za 89 kuna. Ni u jednom paketu ne naplaćuje se naknada za uspostavu poziva.

Uživajte u vrhunskoj kvaliteti zvuka

Korisnici Telemacha imaju i ekskluzivnu priliku uživati u svojoj omiljenoj glazbi vrhunske kvalitete zvuka na jednom od vodećih globalnih glazbenih servisa TIDAL. Korisnici tako imaju pristup opsežnom TIDAL-ovu katalogu s više od 70 milijuna pjesama svih glazbenih žanrova i više od 250.000 glazbenih videa, bez reklama. TIDAL Premium dostupan je za aktivaciju svim postojećim i novim pretplatnicima po cijeni od 39 kuna, a korisnicima UNLIMITED i UNLIMITED PRO paketa za 0 kuna mjesečno.

Poboljšano korisničko iskustvo

Uz novi vizualni identitet brenda te novu ponudu mobilnih paketa, Telemach Hrvatska promijenio je i izgled i dizajn svih prodajnih mjesta u Hrvatskoj, a kako bi sve to korisnicima pružilo još bolje korisničko iskustvo. Zahvaljujući novom izgledu, pri ulasku u prodajno mjesto korisnici mogu odmah doživjeti posebno korisničko iskustvo, u ugodnom okruženju, uz najbolju ponudu. Također, novi koncept olakšava im korištenje tehnologije i iskustvo kupnje, a otvoreni format omogućuje im bližu interakciju s prodajnim savjetnicima, samim time i bolje korisničko iskustvo. Novi koncept prodajnih centara odražava posvećenost Telemacha Hrvatska tomu da korisnicima pruži najbolje moguće iskustvo te jasno poručuje da kompanija postavlja trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda.