Dva zlatna Effija, zlatna nagrada MIXX, zlatna Ideja X i Grand Prix za najbolju i najuspješniju kampanju u rukama Ožujskog piva
PROMO
Ožujsko pivo i ove godine vodeće na Danima komunikacija
Ožujsko pivo i ove godine je ponovilo prošlogodišnji uspjeh i osvojilo najprestižnije nagrade Dana komunikacija - najvećeg nacionalnog festivala tržišnih komunikacija.
Na Danima komunikacija dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najučinkovitije i najbolje digitalne projekte i kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Zagrebačka pivovara i agencije BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian i Pragma komunikacije osvojili su dva zlatna Effija, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje u kategoriji pića za kampanje „Naša mjesta su zakon“ i „Počeši s razlogom“, dok su zlatnu nagradu MIXX osvojili Zagrebačka pivovara i agencija Degordian za najbolju digitalnu kampanju i digitalni alat/platformu u području tržišnih komunikacija. Isto tako, Zagrabačka pivovara i agencija BBDO osvojili su zlatnu Ideju X u kategoriji pića, za najkreativniju kampanju.
Kampanja „Počeši s razlogom“ za rano otkrivanje raka testisa odnijela je i najprestižniju nagradu Dana komunikacija - Grand Prix u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono, humanitarne kampanje za najbolju i najuspješniju kampanju u protekloj godini.
Osvojene nagrade na Danima komunikacija samo su jedne u nizu priznanja koje je Ožujsko pivo dobilo ove godine za svoje kampanje, a koje su pravi primjer timskog rada i kreativnosti Ožujskog piva i njegovih agencija. Ovim nagradama Zagrebačka pivovara je još jednom potvrdila svoj status komunikacijskog lidera na domaćem tržištu.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.