Obavijesti

Promo sadržaj

Party koji se ne propušta

Party koji se ne propušta

Udruga glas poduzetnika organizira prvu dodjelu nagrada za poduzetnika, ali i antipoduzetnika godine, uz donatorsku večeru!

Ne propustite najzanimljiviji party poduzetnika koji organizira udruga Glas poduzetnika 25.11.2021. u AvantGardenu.

Glas poduzetnika je pokrenut kao neformalna inicijativa građana u ožujku 2020. godine, no samo u roku od mjesec dana inicijativa je postala udruga Glas poduzetnika. Trenutačno je najveća i najbrojnija udruga poduzetnika, sa skoro 18 000 članova, koja zastupa mikro, male i srednje poduzetnike i obrtnike. 

Cilj UGP-a je konkretnim prijedlozima nužnih i hitnih ekonomskih mjera i reformi upućenih Vladi Republike Hrvatske i državnim institucijama, ubrzati ekonomski oporavak cijelog društva te izgraditi zdrave temelje za Hrvatsku 2.0. Treba napomenuti kako udrugu Glas poduzetnika podržavaju i mnoge druge udruge, članica je dvije europske asocijacije poduzetničkih udruga - ESBA i SME United te njezin rad podupire preko 250.000 građana Hrvatske.  

Udruga Glas poduzetnika ovim putem objavljuje kako organizira donatorsku večeru & party koji će se održati 25.11.2021. godine u AvantGardenu (Magazinska ulica 16, Zagreb) s početkom u 18:00 sati. Uz ugodno druženje sa zanimljivim i uspješnim ljudima te odličnu večeru imat ćete priliku upoznati naše aktivnosti, projekte te vrijedne ljude koji ih provode, kao i poduprijeti naš daljnji rad. 

U sklopu donatorske večere održat će se panel o budućnosti Hrvatske uz Hrvoja Bujasa, Vuka Vukovića i vjerujemo goste iz Vlade RH, a moderator panela će biti Petar Štefanić. Nakon toga, imat ćete priliku prisustvovati edukaciji o financijskom tržištu powered by Zagrebačka banka i dodjeli nagrada za četiri kategorije: UGP-ovac godine, antipoduzetnik godine, državni službenik godine te novinar godine. Također, održat će se i aukcija originalnih crteža s početka djelovanja UGP-a Dijane Novak Krešić, a posebnu atmosferu pružit će posebni glazbeni gost, Giuliano sa svojim bendom.  

“Early bird” cijena ulaznice je 750 kuna, a ulaznice koje su ujedno i donacija UGP-u da ostane i dalje jak i neovisan možete kupiti OVDJE

Broj mjesta je ograničen, stoga požurite!  

_____________________________________________

Inicijativa GLAS PODUZETNIKA pokrenuta je kao samoorganizacija građana, mahom malih poduzetnika, a nakon objave prvog paketa gospodarskih mjera Vlade RH koje su pokretači ocijenili nedostatnima. Budući da je u manje od 15 dana okupio više od 100.000 poduzetnika, obrtnika, samozaposlenih i zaposlenika privatnog sektora te privukao veliku medijsku pozornost svojim beskompromisnim zahtjevima i istupima, GLAS PODUZETNIKA se pozicionirao kao relevantan čimbenik u javnim raspravama vezanim za određivanje novog gospodarskog smjera Hrvatske. Isto je potvrdila i Vlada RH koja je, unutar drugog paketa gospodarskih mjera, usvojila neke od prijedloga inicijative te time potvrdila njezin neosporan utjecaj. Na zahtjev članova inicijative, osnovana je Udruga GLAS PODUZETNIKA koja je od osnivanja prikupila više od 17.700 članova, a Udrugu podržava preko 250.000 građana Hrvatske.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve