Zagrebačka tvornica otvorena je 1892. godine, a Franck je postao sinonim za jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova. Franck Jubilarna kava postala je neizostavan dio svakodnevice...
Po jutru se dan poznaje i to uz vrhunsku Franckovu kavu
Jedan je od najuspješnijih hrvatskih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda. Franckova priča seže u 1827. godinu, kad je njemački poduzetnik Johann Franck prvi put uspio ljekovitu biljku cikoriju preraditi u kavovinu. Zagrebačka tvornica otvorena je 1892. godine, a Franck je postao sinonim za jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova. Franck aktivno prati događanja na tržištu koja dovode do novih potrošačkih navika i obrazaca kupovine te se prilagođava online prodajnim kanalima. Nedavno je lansirao Franck web shop.
Franck Jubilarna kava postala je neizostavan dio svakodnevice, a njezina proizvodnja počela je 1972. godine. Milijun je razloga zbog kojih je volimo, a to potvrđuje i podatak da se godišnje proda malo više od 8,8 milijuna pakiranja Jubilarne, od čega oko 6 milijuna Ciglica, što je više od 203 milijuna šalica Jubilarne kave.
Biraju se isključivo vrhunske sirovine s maksimalno izraženim pozitivnim svojstvima kako bi se dobile kave poput Superiore espressa, blenda probranih zrna kave s Rainforest Alliance™ certificiranih plantaža ili single origin kava - Guatemala i Colombia. Franck ulaže značajna sredstva u inovacije. To potvrđuje i prošla godina – razvili su i na tržište lansirali ukupno 24 nova proizvoda iz kategorije kave i čaja, a ujedno su “otvorili” novu kategoriju, u koju spadaju funkcionalni proizvodi.
Tako su lansirali liniju napitaka s kavom Smart, Protein i Energy coffee uz dodatke funkcionalnih sastojaka te funkcionalne čajeve Detox, Calm, Immune i Energise s dodacima vitamina i minerala za podizanje imuniteta, detoksikaciju i hidraciju organizma te uklanjanje stresa i umora.
FRANCK BARISTIČKO NATJECANJE
Franck je prvi u Hrvatskoj pokrenuo barističko natjecanje s ciljem podizanja razine kvalitete napitaka od kave i jačanja barističke scene kroz edukacije i unapređenje vještina ugostiteljskog osoblja. U sklopu Franck Akademije 2019. godine tim edukatora - Franckovih barista - proveo je 2000 sati educirajući više od 4000 ugostiteljskih djelatnika.
NASTAVAK INVESTICIJA
U ovoj godini Franck je usmjeren na daljnju optimizaciju proizvodnih pogona. što je posebno važno za nove razvojne projekte. Unatoč izazovima koje je donijela ova godina, kompanija nastavlja s planiranim investicijama iz vlastitih izvora, koje će do kraja godine dosegnuti 28 milijuna kuna.
FOKUS NA ODRŽIVOST I DOPRINOS ZAJEDNICI
Odmah nakon uvođenja karantene i potresa u Francku su reagirali brzo i za mnoge institucije osigurali donacije u svojim proizvodima u vrijednosti većoj od 350.000 kuna, a donacije se nastavljaju. Uz podršku različitim društveno korisnim projektima, posebno su ponosni na program dobrovoljnog darivanja krvi, a upravo je u Francku 1953. godine organizirana prva akcija darivanja krvi u Zagrebu. Ujedno, Franck u sklopu društva International Coffee Partners sudjeluje u realizaciji globalnih razvojnih projekata s ciljem pružanja podrške malim uzgajivačima kave u primjeni održivih praksi koje im omogućuju povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora