Obavijesti

Promo sadržaj

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija
5

Nekoliko tisuća sudionika iz Hrvatske i okolnih zemalja, 163 predavača i izvođača, 123 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, 518 projekata prijavljenih na natjecanja, 7 festivalskih lokacija, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.

Svoja je vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije 11. travnja otvorio veliki festival tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju tijekom tri festivalska dana rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko tisuća sudionika i veliku međunarodnu komunikacijsku zajednicu. Zabilježen je dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 12. travnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih zvijezda ovogodišnjega festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

Iz organizacije su pojasnili da su apsolutna podrška i želja komunikacijske zajednice za ovim projektom ono što ih najviše motivira, a itekako je vidljivo je već pri prvom pregledu na inicijalne statistike festivala. Jedinstvena festivalska ponuda, visokokvalitetna produkcija i organizacija i ove godine očekuju DK zajednicu s ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, tvrtki i udruge partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, te više od 70 programskih sadržaja koji će se odvijati na 7 festivalskih lokacija. 

„Uz po mnogima najbolji program u ovom dijelu svijeta, naš tipično-netipični festival uključivat će noćna predavanja, predavanja na plaži, pive poslije programa, beach afterparty, novu produkciju glavne 360° dvorane, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu, prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih neviđenih sadržaja“, izjavila je Dunja Ivana Ballon i time potvrdila da gdje završavaju superlativi – tek tamo počinje DK2024. 

Uz predavače glavne dvorane, sudionici se prvi put u još čak tri festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, od digitalnih tema i kriptovaluta pa sve do kreativnosti i odnosa s javnošću. Domaćim stručnjacima u tim će se razgovorima pridružiti i regionalni, čime će biti ponuđen kvalitetan pregled kreativne i komunikacijske scene. Osim dnevnoga programa, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke. 

Jelena Fiškuš pojasnila je važnost strukovnih natjecanja kako za festival tako i za industriju u cijelosti: „Ponosni smo što se na pet natjecanja okupilo 518 projekata u izboru za nagrade, a na odabiru najboljih radilo je 118 članova žirija i odbora natjecanja. Natjecanja nisu korisna samo iz perspektive osvajača nagrada: učenje se događa i kada projekt ne ostvari željeni natjecateljski rezultat jer natjecanja pružaju itekako korisne povratne informacije, o radu, a zatim i o tržišnom kontekstu, daju uvid u domaću produkciju i velika su inspiracija. Jedva čekamo uručenja zlatnih, srebrnih i brončanih statua – vidimo se u glavnoj dvorani svake festivalske večeri!“ 

Osim korisnih tržišnih uvida, festival će ove godine otvarati važne teme te obilovati važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, neiskrenosti, fake newsa i obrazaca odlučivanja sve do strategija uspjeha temeljenima na ljudskom ponašanju. „Ako izgubimo istinu, gubimo povjerenje. A povjerenje je posvuda: vjerujemo da lift siguran, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše povjerenje nestane, izgubit ćemo puno“, poručio je planetarno popularni bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik Dan Ariely, koji se pridružio organizatoricama festivala kako bi predstavnicima medija rekao više o temi s kojom će ovom prilikom stati na glavnu festivalsku pozornicu: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs. 

Istaknuti neuroznanstvenik Moran Cerf, uz podršku Hrvatskoga Telekoma, održat će predavanje naziva 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a o festivalu je ovom prilikom poručio: „DK je nevjerojatan festival. Uz toliku programsku raznolikost i inspiraciju, svi mi želimo dati sve od sebe kako bismo doprinijeli sjajnoj atmosferi.“ 

Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tražite viličare? Otkrijte zašto bi VAR d.o.o. mogao biti vaš pouzdan partner
PROMO

Tražite viličare? Otkrijte zašto bi VAR d.o.o. mogao biti vaš pouzdan partner

Transformirajte svoj posao s inovativnim rješenjima koja optimiziraju učinkovitost, štede vrijeme i pružaju dugoročnu vrijednost uz profesionalce koji razumiju vaše potrebe
Brick Award 26: sa 27 tisuća eura nagrađuju se vrhunska arhitektonska rješenja od opeke
PROMO

Brick Award 26: sa 27 tisuća eura nagrađuju se vrhunska arhitektonska rješenja od opeke

Natjecanje predstavlja sinonim za arhitektonsku izvrsnost koje traje već više od 20 godina
UniCredit postao službeni partner Ferrarija
PROMO

UniCredit postao službeni partner Ferrarija

Višegodišnje premium partnerstvo sklopljeno je pod motom "Bound by Passion. United in Excellence". Obje kompanije pridaju važnost vrhunskim rezultatima - Scuderia Ferrari HP na stazi, a UniCredit kroz financijska rješenja kojima osnažuje napredak zajednice.