Obavijesti

Promo sadržaj

Podrži svog muškarca: Karlovačko pivo kampanja o mentalnom zdravlju muškaraca

Podrži svog muškarca: Karlovačko pivo kampanja o mentalnom zdravlju muškaraca

Movember je pokret kojim se tijekom mjeseca studenog podiže svijest o zdravlju muškaraca

Što se dogodi kada snage udruže omiljeno Karlovačko pivo i kreativci iz agencije Boiler — powered by Degordian? Pokrenu Movember kampanju „Podrži svog muškarca” koja potiče muškarce da brinu o svom mentalnom zdravlju, da si drže leđa i da čuvaju glavu!

Movember je pokret kojim se tijekom mjeseca studenog podiže svijest o zdravlju muškaraca. Kampanje koje ga obilježavaju uglavnom se fokusiraju na prevenciju raka prostate i testisa, no vrlo važan dio Movember pokreta na globalnoj razini je i osvještavanje važnosti mentalnog zdravlja muškaraca u svrhu prevencije suicida kod muške populacije. Karlovačko je tu važnu potrebu prepoznalo.

Kampanja muškarcima nudi konkretnu podršku

U suradnji s udrugom kako si?, neprofitnom organizacijom čiji je cilj osnažiti javnost za suočavanje sa svakodnevnim teškoćama, Karlovačko pivo ovog Movembra muškarcima pruža konkretnu, besplatnu i anonimnu podršku. Na posebno kreiranoj web stranici muškarci su pozvani uključiti se u diskretan i povjerljiv proces psihološkog savjetovanja putem e-maila u kojem nema mjesta za predrasude.

Priču su podržala i poznata lica

Kreativni koncept koji je Boiler pripremio za Movember kampanju Karlovačkog piva utjelovio je stand-up komičar Ivan Šarić, a kampanjski video možete pogledati ovdje.

Uz Ivana Šarića, kampanju su podržali Dario Maradin, Saša Lozar, Marko Mrkić, Marino Basić, psiholog Dinko Pleše, trio iz 3SOMA podcasta i grupa Muški recenziraj. Svi su oni na svojim platformama pokrenuli razgovor o važnoj temi mentalnog zdravlja kod muškaraca i potaknuli svoje pratitelje da se uključe u razgovor.

U teretani bildamo mišiće, a na terapiji jačamo unutarnju snagu

Mentalno zdravlje muškaraca je iznimno važno, no u našem društvo često zanemareno." ističu iz Boilera „Cilj ove kampanje je ukazati da je briga o njemu jednako važna kao i briga o fizičkoj dobrobiti. Naši su klijenti to prepoznali, o ovoj temi razmišljaju progresivno i time mijenjaju pivarsku industriju nabolje. Ovaj komunikacijski presedan potvrđuje da je Karlovačko pivo hrabro u svojim komunikacijskim potezima i veliko nam je zadovoljstvo biti dijelom te priče.” dodaju.

Sudjelujte u kampanji

Ako se nosite s teškim i izazovnim životnim situacijama, niste sami. Posjetite web stranicu kampanje „Podrži svog muškarca" i javite se za besplatno psihološko savjetovanje putem e-maila. Ako se netko od vaših bliskih muškaraca suočava s teškim životnim trenucima, potaknite ga da učini isto.

Među svojima nema srama ni predrasuda — ovog Movembra vrijeme je da pružimo podršku jedni drugima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Ne propustite Najmanji wine&food festival u Hotelu Preko
PROMO

Ne propustite Najmanji wine&food festival u Hotelu Preko

Najbolja vina i vrhunske gastro delicije su preko
Pet detalja koji povećavaju vrijednost stana više nego što mislite
PROMO

Pet detalja koji povećavaju vrijednost stana više nego što mislite

Želite povećati vrijednost stana? Tajna je u detaljima! Od pametne rasvjete do uređenog stubišta, mali potezi mogu donijeti veliku razliku
INA Grupa: Stabilno poslovanje i izvrsni rezultati obilježili 2025. godinu
PROMO

INA Grupa: Stabilno poslovanje i izvrsni rezultati obilježili 2025. godinu

INA Grupa u 2025. godini nastavlja sa stabilnim poslovanjem u izazovnim tržišnim uvjetima