Obavijesti

Promo sadržaj

Pogledajte koje su osobine potrebne za raditi najbolji posao na svijetu

Pogledajte koje su osobine potrebne za raditi najbolji posao na svijetu
4

Za recepciju mnogi kažu da je duša hotela. Recepcija je prvo s čime se susreće gost kada dođe u hotel, stoga je odgovornost na recepcionerima stvaranja prvog dobrog dojma jako velika. Zato recepcioner uvijek mora biti ljubazan, nasmiješen, komunikativan.

Kako je raditi na recepciji, kako je raditi u turizmu i koliko vremena ostaje za privatni život razgovarali smo s nekoliko istarskih recepcionera koji se spremaju za početak turističke sezone.

Sanja Radovan dugogodišnja je recepcionerka u turističkom naselju Galijot u Plavoj Laguni u Poreču. Ove je godine proglašena za radnicu sezone u kompaniji u kojoj radi, a kao mentorica odgojila je mnogo recepcionera u 16 godina njezinog rada: „Recepcioner biti nije lako, trebaš biti strpljiv, komunikativan, moraš znati strane jezike. Engleski je imperativ, njemački je isto tako dobro znati, a ako znaš i talijanski, barem osnove, onda si definitivno dobar kadar za recepciju. Iako svi novi recepcioneri prolaze i tečajeve stranih jezika kako bi se što bolje pripremili za sezonu.

Vedran Bašić radi u hotelu Coral Plava Laguna u Umagu četiri godine radio je kao portir, četiri godine radi kao recepcioner. „Gostu je najvažnije osjetiti da je ovamo dobrodošao i da smo mu na raspolaganju 24 sata na dan. Osim toga, bitno mu je ponuditi i više nego što očekuje jer jedino tako možemo osigurati da će nam se taj gost vratiti. Sve njegove želje moraju biti ispunjene i mi se u hotelu s pet zvjezdica doista trudimo da to bude tako

Recepcioneri uživaju kada je hotelsko naselje puno, nema praznih soba u hotelu, a najsretniji je recepcioner kada su svi gosti zadovoljni. No recepcioner se u svom radu na svakodnevnoj razini susreće s različitim ljudima i situacijama kojima mora znati kako pristupiti te taj dio dolazi s iskustvom.

Moramo znati dati turističke informacije, gdje dobro jesti, gdje ići na degustacije vina, na koji izlet krenuti, što probati od naše kuhinje. Posao recepcionera je dobar i jer imamo svoju smjenu – dakle radimo ili ujutro ili popodne, a ostatak dana imamo vremena za sebe i svoj privatni život“, govori Sanja kojoj je titula radnika sezone ove godine donijela i dodatnu novčanu nagradu.

Plava Laguna je snažan i pouzdan poslodavac s transparentnim i najkonkurentnijim uvjetima rada kako za naše stalne, tako i za sezonske radnike. Osim radnika sezone, Plava Laguna sve svoje radnike nagrađuje i nagradama za dobar radni rezultat koja je prošle godine iznosila 830 eura, a svi radnici koji su radili više od dva mjeseca dobivaju i razmjeran dio božićnice Plava Laguna osigurava najkonkurentnija primanja svojim radnicima u sektoru turizma . Tako su ukupna dodatna materijalna primanja zaposlenika Plave Lagune u 2022. godini iznosila do 13.500 kuna, odnosno 1800 eura.

Ukoliko želiš učiti od najboljih, pridruži se timu Plave Lagune, u Umagu ili Poreču jer Plava Laguna traži recepcionere za sezonu 2023. Prijavi se na http://bit.ly/sezonskiposao i odaberi rubriku recepcioner. Plava Laguna u potrazi je i za ostalim osobljem, kao što su kuhari, pomoćni kuhari i mesari, konobari, serviri, sobarice,ali i vrtlari i radnici u praonici rublja te tehničke službe. Plava Laguna osigurat će ti i prehranu o trošku poslodavca i plaćen smještaj tik uz morsku obalu, kojeg kontinuiranim ulaganjem unaprjeđujemo na visoke razine kvalitete i standarda. Plava Laguna u svom portfelju ima 20 hotela, 9 kampova i 10 apartmanskih naselja u Poreču i Umagu. U svojim hotelima, resortima i kampovima zapošljava 1500 stalnih radnika i 1500 sezonskih radnika različitih zanimanja.

Za više informacija posjetite:

Facebook

Specijaliziran Youtube kanal

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta