Obavijesti

Promo sadržaj

Poslovni uspjeh jedne od najboljih modnih kompanija

Poslovni uspjeh jedne od najboljih modnih kompanija
2

Fashion Box, kompanija u čijem je vlasništvu globalni modni brend Replay, doživjela je nevjerojatan poslovni i financijski uspjeh u protekloj godini. 2018. godinu uspješno su zaključili s 237,9 milijuna eura prihoda i EBITD-om 21,7 milijuna eura, što je povećanje od čak 21% u odnosu na proteklu godinu

Fashion Box je globalno orijentirana kompanija s čak 85% izvoznog prometa. U domeni strategijske ekspanzije kompanije te globalnog tržišnog pozicioniranja, Fashion Box je i prošle godine uspostavio suradnje na novim tržištima. 

Svakako je bitno za napomenuti tržište Indije, gdje će u strateškom partnerstvu s Reliance Brands Limited tijekom sezone Proljeće-Ljeto 2019 biti otvorene dvije flagship prodavaonice u gradovima Delhi i Mumbai te nekoliko mono-brends i shop-in-shop prodavaonica u najprestižnijim trgovačkim centrima u Indiji. 

Jednako tako raste prodaja na tržištu Japana, gdje brend kompanije Fashion Box raste kroz selektivnu distribuciju u glavnim trgovačkim kućama.

Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Boxa, izjavio je: „Pozitivni rezultati 2018. godine nagrada su dugoročne strategije koja se temelji na stalnoj pažnji koja se posvećuje kvaliteti naših proizvoda i našoj sposobnosti generiranja stalnog toka inovativnih projekata. To ide ruku pod ruku s učinkovitom distribucijskom strategijom, koja se provodi izravno i kroz pažljivo odabrane partnere. Posebno ćemo težiti razvoju novih tržišta, zajedno s jačanjem postojećih, kako bismo nastavili s organskim i zdravim rastom.

Na tržištu Istočne Europe, Fashion Box je u prosincu 2018. godine ostvario zajedničku suradnju s tvrtkom Fashion Company za distribuciju i prodaju odjeće, obuće te modnih dodataka na nekoliko tržišta Istočne Europe. Tako je tendencija do kraja godine ostvariti prodaju Replay proizvoda na tržištima Bosne i Hercegovine, Srbije, Kosova, Makedonije, Crne gore i Rumunjske te otvoriti 8 mono-brend prodavaonica.

Također, Fashion Box, veliku pažnju posvećuje unapređenjem i povećanjem poslovanja na tržištu Latinske Amerike, koje više nije samo težnja, već iznimno mjerljiva te operativna realnost. 

Tako je Brazil s otvorenih 5 mono-brend i 2 outlet prodavaonice glavno tržište na području Latinske Amerike, a prate ga Kolumbija s otvorene 2 mono-brend prodavaonice te čak još 5 planiranih maloprodajnih prodavaonica do 2020. godine, koje će dodatno upotpuniti tržište uz postojeću te operativnu veleprodajnu distribuciju. Kolumbiju slijedi Paragvaj s dvije prodajne lokacije.

Na europskom tržištu Replay nastavlja svoj dvoznamenkasti organski rast prodaje, osobito na tržištima Sjeverne i Centralne Europe. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija
PROMO

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Deseto izdanje ovog festivala obilježeno je punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovog tipično-netipičnog festivala.
Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol
ZA ZDRAVO SRCE I ŽILE

Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol

Povišene masnoće glavni su uzročnik bolesti srca. Često je dovoljno dva do tri mjeseca da se uz zdrave navike regulira razina kolesterola pa jedite skušu, srdele i povrće, a uživajte i u čokoladi...