Obavijesti

Promo sadržaj

Potrošači su odabrali - ovo su najpopularniji klima uređaji!

Potrošači su odabrali - ovo su najpopularniji klima uređaji!
5

Napokon smo dočekali ljetne temperature, i to u njihovoj punoj moći! S njima su naravno došli i prvi toplinski valovi. Znate li da ne postoji točna definicija toplinskog vala, jer na sam osjećaj vrućine utječe nekoliko različitih faktora, a ne isključivo apsolutna temperatura zraka

Izrazito je važna i relativna vlažnost (koja je poseban problem ovih dana), a naša tolerancija na vrućinu ovisi i o tome u kojem će nas dijelu ljeta zateći. Ipak, o valu se obično govori kada maksimalna dnevna temperatura 3 uzastopna dana prelazi 30°C.

Današnje osvježenje samo je kratkotrajni predah, već od utorka temperature će biti daleko iznad 30°C,  a čini se da će se vrlo visokima ostati sve do kraja ljeta.

Iskoristite kratkotrajno osvježenje i pripremite se za nove vrtoglave temperature - razmislite o svim dostupnim načinima hlađenja.

Kako se ohladiti? Ako ništa ne pomaže, nova klima je uvijek dobra ideja...

Razdražljivost, umor i poteškoće s disanjem zbog visokog sadržaja ozona u zraku, neugodnosti su s kojima se teško nosimo kada temperatura zraka poraste. Kod osoba s kroničnim plućnim i kardiovaskularnim bolestima pravilno hlađenje stambenog prostora još je važnije kako bi tijelo moglo normalno funkcionirati.

Kako se kao potrošači brinemo za sebe na vrhuncu toplinskog vala? Na Jeftinije.hr redovito pratimo kretanje potražnje i sve oblike sezonskih kupovnih trendova. Višegodišnje praćenje detaljnih podataka o potražnji i kupovnim navikama omogućuje nam precizne projekcije i prognoze trendova. U upravo na temelju tih analiza, na vrhuncu svakog toplinskog vala primjećujemo povećanje potražnje – i to za, pogađate …

Povećanje potražnje za klima uređajima naraslo je za 284%!

U Hrvatskoj je, u razdoblju od 16.6. 2021. do 22.6.2021., potražnja narasla za nevjerojatnih 284% (u odnosu na samo tjedan ranije). Porast potražnje poklopio se upravo s prvim toplinskim valom. 

S obzirom da smo i ovih dana na vrhuncu – ako ste planirali pobrinuti se za bolje i učinkovitije hlađenje svojih životnih prostora – sada je vrijeme da se pridružite gomili kupaca klima uređaja!

Kretanje potražnje za klima uređajima od 12. travnja do 27. lipnja 2021.

Koliko košta hlađenje?

Prosječni iznos kojeg su hrvatski potrošači spremni izdvojiti za kvalitetno i učinkovito hlađenje doma, u posljednja je dva tjedna iznosio 2.061 kn.

Potrošači najčešće biraju …

Svi podaci upućuju na to da za vrijeme toplinskih valova potražnja za klimama naglo raste. Zanima vas za kojim točno modelima? Među domaćim potrošačima na prvom se mjestu našao prijenosni klima uređaj Loco Air Cooler Mini. Iz podataka je zanimljivo primijetiti da je ta mala prijenosna klima jako tražena i u ostatku regije - po pitanju potražnje, najpopularnija je i u susjednoj Sloveniji. 

Loco Air Cooler Mini prijenosni klima uređaj

Najtraženiji proizvodi u kategoriji KLIMA UREĐAJI na platformi Jeftinije.hr:

Kojim brendovima klima najviše vjerujemo? 

U lipnju smo primijetili da su domaći potrošači najviše pretraživali klima uređaje brenda VIVAX koji značajno prednjači pred ostalima. Slijedile su robne marke: TOSHIBA, INNOVAGOODS, GREE i LG. 

Što možemo zaključiti? Sa svakom najavom novog toplinskog vala potrošači se nalaze u niskom startu, spremni za brzu kupnju novog klima uređaja za kojima potražnja raste baš poput ljetnih temperatura!

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.