Edukacija, zabava i pristup 'mobile first' u internoj kampanji farmaceutske kompanije osvojili su međunarodni žiri prestižnih globalnih nagrada ICCO Global Awardsa 2021. i Eventiada IPRA Golden World Awardsa
Pragma i Takeda osvojili globalne nagrade za najbolju internu komunikaciju
Pragma komunikacije i Takeda Pharmaceuticals Hrvatska dobitnici su dvije prestižne strukovne nagrade – svjetske ICCO Global Awards 2021. u kategoriji „Interne komunikacije“ i najveće komunikacijske nagrade u istočnoj Europi, ZND-u i središnjoj Aziji u kategoriji „Najbolje interne komunikacije“, Eventiada IPRA Golden World Awards.
Ta hrvatska agencija za odnose s javnošću za regionalni ured Takede u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini osmislila je i provela komunikacijsku kampanju s ciljem uključivanja i informiranja zaposlenika o novim poslovnim operacijama putem inovativnih kanala interne komunikacije.
Implementacijom edukativne i zabavne kampanje te korištenjem inovativnih alata i pristupa „mobile first“, agencija je premostila izazove kao što su razdvojenost timova po poslovnim jedinicama, rad od kuće i motivacija zaposlenika za interne aktivnosti. Kvizovi i motivacijski izazovi, infografike i videa, jedinstveni avatar i posebno osmišljeni stickeri, prezentacije i edukacije… bili su samo dio višetjedne kampanje o rijetkoj bolesti hereditarnom angioedemu (HAE), a koja je rezultirala zadovoljstvom i iznimnim angažmanom više od 60 posto zaposlenika regionalnog ureda Takede te uspješnim ostvarenjem i svih ostalih zadanih ciljeva.
„Nagrade su dodatan vjetar u leđa, posebice kada vidimo kako izvrsnost i znanje hrvatskih agencija konkuriraju na svjetskoj razini. Pandemija je promijenila okolnosti u kojima komuniciramo, ali i potrebe klijenata. Komunikacija se pojačala i diverzificirala, i to većinom na online platformama. U Pragmi smo taj zaokret interno nazvali „reinventing public relations“. Ovaj je projekt primjer kako upotreba novih tehnologija u diseminaciji poslovnih procesa tvrtke može ostvariti izniman uspjeh, posebno kada je riječ o komunikaciji s internom javnosti“, istaknula je Dunja Bua Maričević, vlasnica i direktorica Pragma komunikacija.
Najnovije nagrade još su jedno u nizu priznanja domaćoj PR agenciji, nakon što je ove zahtjevne godine u Pragmu 'stiglo' i finale regionalne digitalne nagrade SoMo Borac za kampanju s videočestitkom povodom Dana Europe za klijenta Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj. Pragma iduće godine obilježava 20. rođendan i jedna je od najnagrađivanijih domaćih agencija za odnose s javnošću, s priznanjima i nagradama od domaćeg Grand Prixa udruge HUOJ i Effiea do međunarodnih nagrada poput Sempla, Eventiada IPRA Golden Awardsa i Native Advertising Awardsa.
Bez svakodnevnog ulaganja u znanja i vještine te neprestanog istraživanja aktualnosti i trendova nema napretka u promišljanju i provođenju komunikacijskih projekata. Stoga, kada različitim priznanjima i nagradama dobijemo potvrdu naših nastojanja, to nam je dodatni poticaj da sami sebi postavljamo izazove u svakodnevnom radu i pristupu komunikacijskim zadacima, zaključuju iz Pragme.
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Želite trenirati savate boks? Dođite u Silver Eagle!