Obavijesti

Promo sadržaj

Danas je zadnji dan prijava za drugu sezonu Hrvatski Telekom e-Lige. Požuri i prijavi se!

Danas je zadnji dan prijava za drugu sezonu Hrvatski Telekom e-Lige. Požuri i prijavi se!
2

Prijave za sudjelovanje u drugoj sezoni uzbudljivog esport natjecanja u kojem svi nogometni zaljubljenici mogu odmjeriti snage i znanje igrajući FIFA-u 21 na PlayStation 4 ili PlayStation 5 konzoli i natjecati se u ime svog omiljenog domaćeg nogometnog kluba otvorene su i traju do 3. travnja.

  • U novoj sezoni Hrvatski Telekom e-Lige možete sada igrati s čak devet klubova  
  • Nagradni fond – 18.000 kuna, a pobjednika očekuje nagrada u iznosu od 10.000 kuna
  • Utakmice prošle sezone Hrvatski Telekom e-Lige pratilo više od 400 tisuća gledatelja

PRIJAVITE SE ČIM PRIJE JER BROJ MJESTA JE OGRANIČEN!

PRIJAVITE SE OVDJE >  www.eliga.hr  

Odlična premijerna sezona Hrvatski Telekom e-Lige, zadovoljstvo igrača i veliki interes gledatelja povod je još većoj, atraktivnijoj i sadržajnijoj novoj sezoni u kojoj sudjeluje čak devet klubova: Dinamo, Osijek, Rijeka, Lokomotiva, Gorica, Istra, Šibenik, Varaždin i Slaven Belupo koji su iskoristili mogućnost biti djelom jedinstvenog esport natjecanja. U natjecanju može sudjelovati maksimalno 1024 sudionika, podijeljenih u dvije skupine, a nakon kvalifikacijskih i playoff utakmica saznat ćemo imena četvero najboljih koji će se natjecati za glavnu nagradu u iznosu od 10.000 kuna. Nagradni fond iznosi 18.000 kuna tako da će drugoplasirani osvojiti 5.000 kuna, trećeplasirani 2.000 kuna, dok četvrtoplasiranog očekuje nagrada u iznosu od 1.000 kuna.

Kvalifikacijske utakmice igrat će se od 6. travnja do 18. travnja, razigravanje počinje 21. travnja i traje do 30. svibnja, a veliko finale Hrvatski Telekom e-Lige održat će se 5. lipnja 2021. godine. Svakog tjedna natjecatelji će putem društvenih mreža moći osvojiti vrijedne i atraktivne nagrade, među kojima su i PlayStation 5, specijalizirani gaming monitor, dresovi i vaučeri za igre.  

Izuzetno smo zadovoljni prošlom sezonom Hrvatski Telekom e-Lige. Bio je to prvi iskorak Hrvatskog Telekoma u esport industriju te smo u vrlo kratkom roku privukli 900 igrača, a u ovoj sezoni očekujemo još više uzbuđenja i atraktivnih utakmica koje će nam biti odlična uvertira u željno iščekivano Europsko prvenstvo u nogometu. Uvođenjem prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj te kontinuiranim investicijama u razvoj i širenje optičke infrastrukture, Hrvatski Telekom smješta Hrvatsku uz bok najnaprednijim zemljama, a gaming zajednici, zahvaljujući vodećoj mreži, omogućava vrhunsko korisničko iskustvo“, izjavio je Richard Brešković, direktor Sektora marketinga za privatne korisnike Hrvatskoga Telekoma.

U prošlogodišnjoj Hrvatski Telekom e-Ligi odigrana su ukupno 362 susreta u kojima je postignuto 2111 golova, a utakmice je pratilo više od 400 tisuća gledatelja putem YouTube i Facebook kanala.

Projekt Hrvatski Telekom e-Liga nastao je u suradnji s tvrtkom Good Game Global, dok su partneri projekta, uz klubove, PlayStation, Samsung Odyssey te Paysafecard.

Drago mi je što nastavljamo uspješnu suradnju s Hrvatskim Telekomom na ovom projektu. Prošla nam je sezona pokazala kako u Hrvatskoj postoji iznimno veliki interes za natjecanjem u kojem po prvi put esport nogometni fanovi imaju priliku zaigrati u ovakvom jedinstvenom formatu susreta najboljih hrvatskih nogometnih klubova i na taj način odmjeriti snage s talentima hrvatskog esporta“, rekao je Nikola Stolnik, osnivač i direktor Good Game Globala.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta