Obavijesti

Promo sadržaj

Program 'Ostavi dobar trag' ide dalje

Program 'Ostavi dobar trag' ide dalje
2

Otvorene su prijave za novo izdanje programa 'Ostavi dobar trag', iza kojeg stoji Erste banka s partnerima Zakladom Solidarna, Panda komunikacijama i Social Prudence Consultingom.

Cilj programa je pružiti edukacijsku i mentorsku podršku neprofitnim organizacijama te im pomoći da postignu financijsku otpornost i prikupe sredstva za svoje programe. Odabranih jedanaest sudionika programa 'Ostavi dobar trag' sudjelovat će u edukacijskom programu na kojem će naučiti kako izraditi ili unaprijediti društveni poslovni model, kako kreirati strategiju za prikupljanje sredstava, ispričati svoju priču te kako unaprijediti svoje predstavljanje na digitalnim kanalima. Nakon toga, organizirat će se predstavljanje fundraising kampanje pred stručnim žirijem, a pobjednička organizacija osvojit će dodatnu individualnu mentorsku i organizacijsku podršku za provedbu te kampanje naših partnera u vrijednosti od 10 tisuća eura.

Ovo je druga godina održavanja programa 'Ostavi dobar trag', a prošlogodišnji dobitnici potpore, Udruga za promicanje mentalnog zdravlja Feniks, kreirala je i provela kampanju kojom su prikupili 20 tisuća eura za svoj cilj – nabavku paketa podrške za osobe na psihijatrijskom liječenju u KBC-u Split. Osim njih, uspješnu kampanju provela je i Udruga BIOM koja je također sudjelovala u programu. „Iznimno nas veseli da nastavljamo s programom Ostavi dobar trag zato što kroz ovaj oblik podrške osnažujemo naše neprofitne organizacije kao i zajednicu u kojoj živimo i radimo. Program je plod dugogodišnjeg iskustva inkluzivnog bankarstva kojeg provodimo s poduzetnicima početnicima i neprofitnim organizacijama, podršci pri prijenosu ideja „iz teorije u stvarnost“. Prošle godine je program testiran, uspješno proveden, a za ovu godinu i poboljšan. Vjerujemo da ćemo i ove godine imati brojne prijave. Ostvarujući svoju misiju, svaka neprofitna organizacija stvara pozitivne promjene u društvu čime ostavlja dobar trag u životima pojedinaca i u široj zajednici stoga je cilj ovog programa je osnažiti neprofitne organizacije da predstave svoj rad široj zajednici, poslovnom sektoru i potencijalnom donatoru te postignu veću prepoznatljivost i podršku svojih programa“, rekla je ovom prilikom Tina Sirotić, voditeljica Službe za društveno odgovorno bankarstvo Erste banke.

Kriteriji za odabir neprofitne organizacije

Program je namijenjen neprofitnim organizacijama koje svojim djelovanjem pozitivno utječu na društvo te koje već imaju ili razvijaju proizvod ili uslugu. Organizacija treba biti upisana kao aktivna u Registrima neprofitnih organizacija, treba poslovati u skladu s pozitivnim važećim zakonima i da nije u blokadi, stečaju ili likvidaciji. Kriteriji za odabir organizacija koje će sudjelovati u programu su: društvena korist projekta, sposobnost tima i organizacije za provedbu projekta i kampanje te jasno definirana ideja, ciljevi, rokovi i očekivani rezultati kampanje. Natječaj traje do 17. rujna, a više informacija o uvjetima za prijavu, načinu odabira sudionika te kalendar događanja moguće je provjeriti na web stranici Erste banke 'Ostavi dobar trag'.

"Kada smo se mi u ovim područjima educirali, ovakvog programa nije bilo u Hrvatskoj i zbog toga ga smatramo vrijednim za organizacije da odvoje svoje vrijeme kako bi se prijavili, prošli kroz program i proveli svoje planove u djela. Drago nam je vidjeti da program koji je imao tako dobre rezultate prošle godine nastavlja i ove godine. Vjerujemo da ćemo svojim angažmanom prenijeti naše iskustvo i znanje te da ćemo organizacijama pomoći da se razvijaju s ciljem većeg i boljeg utjecaja na svoju okolinu", istaknuo je Ivan Blažević, upravitelj Zaklade Solidarna.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura
PROMO

United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura

United Group B.V., vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno dovršila izdavanje euroobveznica s dospijećem u siječnju 2032. u ukupnom nominalnom iznosu od 400 milijuna eura
Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to
PROMO

Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to

Hrvatska kuhinja napokon dobiva svoju globalnu prepoznatljivost! Projekt Uplift promovira dalmatinska jela i osigurava edukaciju mladih kuhara. Hrvatska gastronomija kreće na svjetsku scenu
Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke
promo

Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke

Što staviti pod bor ove godine? Blagdansko jutro može postati još posebnije uz igračke koje potiču kreativnost, istraživanje i iskrenu dječju sreću. BabyLand vam donosi pažljiv izbor poklona u nastavku