BAYER grupa, MediaCom Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu pokretom upravljanu interaktivnu kampanju za mjerenje temperature. Glavni lik kampanje je bio vitez Aspi – strah i trepet za viruse gripe i prehlade.
Prva pokretom upravljana interaktivna termalna kampanja
Aspi je poznat kao „ubojica“ povišene tjelesne temperature i glavobolje. Prijatelji ga poznaju po simpatičnom nosu, engleskom stilu humora i glasnom pjevanju. Njegovi neprijatelji virusi, poznaju ga po njegovoj upornosti i neustrašivosti.
Za potrebe lansiranja nove kampanje omogućili smo prolaznicima da izmjere temperaturu, beskontaktno i precizno, na različitim lokacijama u shopping centrima.
Kao rješenje odabrali smo povezivanje termalne kamere i mehanike prepoznavanja pokreta za pokretanje videa na digitalnim citylightima. Mjerenje je pokrenuto više tisuća puta u periodu kampanje.
Aplikacijom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz pomoć termalne kamere koja prepoznaje pokret i pokazuje termalnu sliku u „live streamu“.
„Contactless“ mehanika se temelji na „motion control“ tehnologiji, gdje prolaznici pokretom ruke upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Na sreću nitko nije imao temperaturu.
Više o Go2Digitalu na https://www.go2digital.hr/
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.