Čak deset utrka održat će se u sklopu ovogodišnjeg, 23. po redu izdanja Rijeka Run - festivala sporta i rekreacije Homo si teć na kojemu je Sport Vision ponosni zlatni sponzor
Rijeka Run - festival sporta i rekreacije sa Sport Visionom
„Kako podržavamo svaki oblik sporta, ponosno možemo reći kako od ove godine veliku podršku dajemo i najmasovnijem domaćem ulličnom sportskom događaju, tradicionalno nazvanom Homo si teć. Počevši od ove, pa sljedeće tri godine svoju podršku dajemo u organizaciji, trkačima koji sudjeluju, a spremne imamo i pogodnosti za posjetitelje“, rekli su nam iz Sport Visiona.
Kako su se utrke tijekom godina sve više popularizirale, Sport Vision kao vodeći brand s trkačkim asortimanom najpoznatijih svjetskih brandova, najtraženijom opremom i najnovijim trkačkim modelima, prepoznao je Rijeka Run kao izvanredni događaj na kojemu ima idealnu priliku dodatno se priližiti svojoj ciljanoj skupini zbog koje uvijek i rade na podizanju kvalitete i širine asortimana. Kako sam događaj posjećuje više od 17 500 sudionika iz svih krajeva Hrvatske, a Sport Vision prodajna mjesta dostupna su po cijeloj Hrvatskoj, uz ponudu koju imaju i na webshopu, brzo su pronašli zajednički jezik i prepoznali kako u suradnji s Rijeka Run-om mogu znatno unaprijediti i doprinijeti razvoju sportskog duha i sportske kulture te načina života.
„Također, zadovoljstvo nam je što smo dio i humanitarnog dijela festivala u kojem trkači trčanjem pomažu drugima. Na taj način zaokružujemo početak ove suradnje za koju smo sigurni da će biti uspješna - kako za nas, tako i za organizatore Rijeka Run-a, te za sve one koji i nama ukazuju povjerenje već 6 godina“, otkrili su nam iz Sport Visiona.
Najmasovniji domaći ulični sportski događaj tradicionalno otvara utrka Trsatskim stubama 539 skok 30. ožujka. Tjedan dana kasnije, 6.travnja. slijedi Molo longo trk odnosno utrka u samom centru grada po lukobranu, ujedno i popularnoj riječkoj šetnici.
Velika završnica festivala na rasporedu je 14. travnja, kada će gradskim ulicama protrčati na tisuće Riječana svih generacija, profesionalni trkači i rekreativci, studenti, učenici te brojni vrtićarci.
Novost ove godine su nove trase utrka, koje dobrim dijelom vode uz more, pojačan nagradni fond i dodatne kategorije u utrkama gdje ih do sad nije bilo, te ono na što trkači obavezno trebaju obratiti pozornost: krajnji rok za prijavu i plaćanje startnina za sve utrke je 29. ožujka.
Prijave se vrše putem službene stranice www.rijeka.run, no pratite i Facebook stranicu Sport Vision kako biste sudjelovali u nagradnim natječajima na kojima se poklanjaju besplatne startnine za utrke.
Kao ponosni sponzor Rijeka Run-a za sve trkače Sport Vision je pripremio 30% popusta na odabrani nesniženi asortiman za trčanje, kako bi se na vrijeme opremili od glave do pete kvalitetnom odjećom i obućom iz Sport Vision asortimana.
Kako do popusta web shopu?
Akciju mogu iskoristiti svi registrirani korisnici na Sport Vision web shopu. Ako nisi jedan od njih, registrirati se možeš ovdje, a ako jesi potrebno se samo prijaviti u svoj račun. Zatim izabereš modele s ove liste i u svojoj online košarici ispod odabranih proizvoda unesi promo kod #rijekarun na za to predviđeno mjesto i popust od 30% će se automatski obračunati na cjelokupni iznos.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...