Može li ovo riješiti problem s parkiranjem u Hrvatskoj?
Rotacijske i podzemne garaže
Tema tjedna ovog puta donosi priču o parkirnim mjestima tj. njihovom kroničnom nedostatku koji sve više pogađa gradove diljem Hrvatske. Kako bi se smanjila potražnja za parkirnim mjestima potrebno je promovirati alternativne načine kretanja poput pješačenja, bicikliranja ili vožnje javnim prijevozom. Ipak, mijenjanje navika ljudi dugotrajan je proces, a dotad je potrebno pronaći odgovarajuća mjesta za sve veći broj automobila. Jedno od mogućih rješenja, rotacijska garaža, puštena je u rad početkom godine u Puli. Ona je gotovo u potpunosti hrvatski proizvod, a sastoji se od čelične konstrukcije, upravljačkog ormara i informatičke podrške.
Rotacijska garaža postavljena je u svega 4 dana, a testirana je i na snažne udare vjetra. Sadrži punionicu za električna vozila, a u perspektivi se mogu postaviti i solarni paneli. Cijena joj je oko 510.000 eura za 30 parkirnih mjesta. Dekan Prometnog fakulteta u Zagrebu izvr.prof. dr. tech. Marko Šoštarić skloniji je podzemnim garažama jer time površina ostaje čovjeku i moguće ju je iskoristiti za razne sadržaje. Uskoro se planira izgradnja velike podzemne garaže u Klaićevoj ulici u Zagrebu s planiranih oko 800 parkirnih mjesta, a slična velika ulaganja u garaže planiraju se i u drugim većim gradovima u Hrvatskoj.
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...