Promo sadržaj

Komentari 0

S parfemima budite uvijek iskreni

S parfemima budite uvijek iskreni

Biranje parfema za sebe ili drugoga delikatan je proces. Po prvi puta u Hrvatskoj, ne trebate ga prolaziti sami

Parfem je neizbrisiv trag koji ostavljate kao prvi dojam. Savršeno mora pristajati vašoj osobnosti, prilici, odjevnoj kombinaciji, godišnjem dobu, ali i dobu dana. Većina žena tvrdi da im ništa ne može pokvariti sliku o sebi kao što to može pogrešno odabrani parfem. Modni dodatak će skinuti ili zamijeniti, pogrešno iscrtanu liniju oka pobrisati i potegnuti do savršenstva, suknju zamijeniti, košulju izvaditi iz hlača... no, jednom pogrešno odabrani i pošpricani parfem teško da će „skinuti“ sa sebe u ključnom trenutku.

Upravo zato, važno je parfem pažljivo i predano birati, baš prema svom ukusu i prema svojoj osobnosti. Nekad ćete ga osjetiti na drugoj ženi i poželjeti ga za sebe pa se razočarati. Parfem ne miriše na svakome jednako. Ponekad ćete se prisjetiti parfema iz mladosti i poželjeti ga ponovno – no, opet slijedi razočaranje. Više niste ona bezbrižna djevojka, a parfem vas, osim na lijepe trenutke podsjeća i na prekid s bivšim, a tih se osjećaja nerado prisjećate.

Da izbor parfema bude jednostavan i transparentan ovih su se dana pobrinuli: Lancome, Armani, YSL, Prada i Valentino u suradnji s GO2Digital i „Fragrance finder“ kampanjom. Potpuno brendirani interaktivni digitalni ekrani postavljeni su u dva najfrekventnija shopping centra u Zagrebu. Na ekranima se moglo odabrati kupujete li parfem za sebe ili za dragu osobu, a potom bi uslijedio jednostavan postupak kroz nekoliko ključnih pitanja koja vode do tri idealne mirisne kombinacije. Tek onda slijedi najbolje: predložene parfeme moglo se na licu mjesta osjetiti na vlastitoj koži, a na isprintu se, osim tri top izbora, dobio i poseban dar u obliku bonusa dodatne količine za parfem kupljen na Douglas ili Müller prodajnom mjestu.

Po prvi puta u jednoj kampanji spojeni su elementi tehničko vizualnog modela s prodajom na jednoj lokaciji – prolaznici su parfem mogli upoznati, vidjeti, osjetiti, istražiti, dobiti savjet, a na kraju i realizirati kupnju po povoljnijim uvjetima.

Jer, s parfemima treba delikatno, ali uvijek iskreno.