Obavijesti

Promo sadržaj

Saznajte kako je jedna snažna poruka pomogla spasiti mnogo života

Saznajte kako je jedna snažna poruka pomogla spasiti mnogo života

Svaki početak godine u Hrvata obilježavaju iste stvari: postblagdanski minusi na računima, masovno učlanjivanje u teretane i preambiciozne novogodišnje odluke.

No uz ove relativno bezopasne pojave, zadnjih godina ponavlja se i jedna znatno ozbiljnija: nestašica prijeko potrebne krvi koja spašava živote. Ni ova godina nije bila iznimka. Prvi dani 2023. suočili su nas s istim problemom, ali ovaj put smo bili spremni – nakon brze i učinkovite kampanje na koju ste reagirali nevjerojatno plemenito, možemo samo reći: „Hvala!“

U partnerstvu s Hrvatskim zavodom za transfuzijsku medicinu te uz podršku prijatelja projekta – tvrtki Salveo, JYSK Hrvatska i EY (Ernst & Young) – Go2Digital pripremio je cjelogodišnju kampanju s ciljem poticanja dobrovoljnog darivanja krvi. Na brojnim lokacijama diljem Zagreba digitalni citylighti još su jednom pokazali učinkovitost digitalnog vanjskog oglašavanja i veliko srce naših sugrađana – bilo je dovoljno jasno i direktno pozvati na humani čin darivanja krvi i zalihe su uspješno nadopunjene. Ciljana i odmjerena komunikacija dovela je do sjajnih rezultata.

„Naša poruka, odaslana putem Go2Digital ekrana, kojom Vas pozivamo da darujete krv je drugačija – ona spašava život!

Hvala svim dobrim ljudima koji se uvijek odazovu na naš poziv i daruju ono najdragocjenije – svoju krv!

Nadamo se kako će ova akcija potaknuti i one koji do sada nisu darivali da se priključe društvu najboljih ljudi, društvu darivatelja krvi.“ – ističe dr. Patricija Topić Šestan iz Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu.

„A kad nas je partner zamolio da zaustavimo oglašavanje već nakon nekoliko dana, bili smo ponosni i sretni: zalihe krvi napunile su se u rekordnom roku! Zahvalni smo svima koji su se odazvali pozivu i donirali krv, jedini lijek koji nije moguće proizvesti sintetskim putem.”, izjavio je Edin Pašalić iz Go2Digitala.

Premda Hrvatska ima dugu tradiciju darivanja krvi, postotak broja darivatelja u udjelu stanovništva i dalje iznosi tek oko 4 %, stoga su ovakve kampanje i dalje potrebne.

Ponosnih donatora krvi ima i među svjetski poznatim ličnostima. Veliki zagovornik darivanja krvi je Cristiano Ronaldo, sportaš za kojega kažu da nema tetovaža na tijelu kako bi krv mogao donirati redovito. Premda i tetovirani ljudi mogu darivati krv, ne preporučuje se da to čine neko vrijeme nakon tetoviranja zbog opasnosti od razvoja infekcija. Osim Ronalda, u poznate darivatelje krvi ubrajaju se Tom Hanks, Miley Cyrus, Gary Lineker, Sophia Loren i mnogi drugi. I vi im se možete pridružiti – krv može darivati svaka osoba u dobi od 18 do 65 godina, težine iznad 55 kilograma i tjelesne temperature do 37 °C. Odlučite se na ovaj plemeniti potez.

Sad se grizete jer ovaj put niste naišli na našu kampanju? Ne brinite, ponavljat ćemo je cijele godine, svaki put kada zalihe krvi padnu na zabrinjavajuću razinu. A kada je vidite, znate što vam je činiti: donirajte krv i spašavajmo živote zajedno.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura