Obavijesti

Promo sadržaj

Škoda auto traži djelatnike u Hrvatskoj za rad u Češkoj

Škoda auto traži djelatnike u Hrvatskoj za rad u Češkoj
2

Manpower, predstavnici Škoda Auto traže radnike u Hrvatskoj.Traži se više radnika/ca za sastavljanje dijelova vozila u tvornici koja se nalazi u Mladá Boleslav, 60 km od Praga

Razina i smjer završenog obrazovanja su nebitni,radno iskustvo na takvim poslovima je nepotrebno, a nije bitno ni poznavanje češkog jezika. Radi se u 3 smjene. Poslodavac isplaćuje dodatke za rad popodne, rad noću, prekovremeni rad. Osim toga tu su i bonusi nakon 3 mjeseca rada, nakon 6 mjeseci rada, za Božić, Uskrs, godišnji odmor. Ponuđena mjesečna plaća je 1000 eura. Poslodavac  sufinancira troškove smještaja. Zaposlenik ima pravo na 25 dana plaćenog godišnjeg odmora. Zainteresirani radnici mogu doći na informativne razgovore u 6 hrvatskih gradova.

U Osijeku 11.03.u Pansionu Kod Ruže, ul.Josipa Jurja Strossmayera 133 od 10 do 16 sati, u Slavonskom brodu 11.03 u Sport bar Splavarska ulica od 10 do 16, u Zagrebu 12.03. u restoranu Muzej, na Trgu Republike Hrvatske 10, od 10 do 16 sati, u Karlovcu 12.03. u veleučilištu Pouka ,ul.Bogoslava Šuleka 29 od 10 do 16, u Zadru 13.03. u hotelu Porto, Nikole Jurišića 2, od 10 do 14 sati i u Rijeci 14.03. caffe Colto Maltese, Riva 12 od 10 do 16 sati. Kontakt za info je +385 1 7757 010.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta