Ovih se dana među populacijom pasa pronio duh solidarnosti i brige za one najranjivije. Brojni zbrinuti, sada obiteljski psi stali su pred digitalne ekrane i tako pomogli donirati hranu za pse u azilima širom Hrvatske
Solidarnost zavladala među psima u Hrvatskoj
Sjećate li se možda glumice Vide Del Bianco iz najnagrađivanije ovogodišnje advertising kampanje u Hrvatskoj? One koju zanimaju samo barf i kosti, da, one iste koja je ostala potpuno ravnodušna prema svih 12 nagrada koje je dobila. Dobila je još dvije nagrade, a tim povodom saznali smo što ju pokreće: briga i ljubav prema njenom rodu.
Naime, ona je ovih dana pokrenula sve kvartovske pse da širom Zagreba potraže interaktivne digitalne ekrane koji reagiraju upravo na pojavu pasa. Posebnost je to nagrađivane Dogvertising kampanje – prve takve u svijetu.
Vida je shvatila da se svaki put kad stane pred jedan od GO2Digital digitalnih ekrana, automatski pokreće Pedigree kampanja koja poziva prolaznike da kupnjom njihovih proizvoda sudjeluju u doniranju čak 24.000 obroka za štićenike u skloništima za životinje u Hrvatskoj.
Njena obitelj kaže da je u šetnjama počela neumorno lajati i pitali su se što se dešava. Uglavnom šetaju nasipom uz Savu, a zadnjih je dana uporno vukla prema gradu i to baš prema svjetlećim digitalnim ekranima. Kad su primjetili da se pred ekranima okuplja veći broj pasa i njihovih ljubitelja, shvatili su da se gradom pronio duh solidarnosti među psima. Životinjice su se lijepo podružile pred šarenim ekranima i prisjetile se svojih prijatelja iz azila, iz šuma, livada, sa smetlišta i cesta, a njihovi ljudi kupovinom Pedigree i Whiskas proizvoda donirali su još uvijek nezbrinutim psima prijeko potrebnu hranu. S udomljenim psima solidarizirali su se i čistokrvni psi koji nisu udomljeni, nego svoje porijeklo vuku iz neke od uzgajivačnica. Svi zajedno: veliki, mali, crni, šareni, čistokrvni, mješanci, čupavi, kratkodlaki – stali su pred ekrane za svoje prijatelje koji još uvijek žive u azilima čekajući svog čovjeka.
Dogvertising kampanja inače je najnagrađivanija hrvatska kampanja od strane najprestižnijeg međunarodnog festivala kreativnosti u oglašavanju koji postoji od 1954. godine – Cannes Lions. Kampanja s glavnom glumicom Vidom Del Bianco nagrađena je u 2021. godini ukupno čak 14 puta! Za GO2Digital to je jedna nagrada mjesečno + dvije bonus nagrade.
Još čitate? Dogvertising kampanja je završila pa vi s ljubimcima ne trebate tražiti ekrane po gradu, vjerujemo da već donirate. A vi koji nemate ljubimca – krenite prema najbližem azilu i udomite barem jednog psa ili mačku velikog srca i najljepše duše kao što je Vida!
Križevci – tvoje blagdansko odredište ove godine
Made in Slavonija: od baroka do cerničkog ćupteta
Izazovi u gospodarenju biootpadom: Konferencija u Šibeniku