Promo sadržaj

Komentari 0

Spoj inovativnosti i neobičnosti? Moguće je!

Spoj inovativnosti i neobičnosti? Moguće je!

Purrrr, purrrr, nisam izbirljiva nego oprezna... mnogi vjeruju da nam upravo to poručuju naše mace, životinje koji pate od neofobije. Koja su vaša iskustva?

Proučavao sam brojne filozofe i puno mačaka. Mudrost mačaka je, bez sumnje, superiorna.“ S ovom konstatacijom jednog poznatog francuskog povjesničara i kritičara složit će se gotovo svi ljubitelji mačaka.  Neki od njih su ovih dana imali priliku zabaviti se uz igru na interaktivnom mobilnom ekranu Go2Digital, dobiti savjet stručnjaka vezano uz prehranu maca i na kraju preuzeti uzorke pakiranja najbolje hrane za mačke na tržištu.

Inovativno i zabavno korisničko iskustvo bilo je omogućeno na prodajnom mjestu Pet centra, putem Go2Digital mobilnih ekrana. Ovi inovativni i interaktivni uređaji mogu se postaviti na bilo koju lokaciju vanjskog ili unutarnjeg oglašavanja, a imaju sve najbolje tehničke funkcionalnosti putem kojih se kupcima i korisnicima pružaju uvijek aktualne i korisne informacije.

Partner Purina i njihova ProPlan linija uvijek daju najbolje, te su u tom duhu prepoznali ovu priliku i odlučili putem mobilnih ekrana ponuditi još bolje korisničko iskustvo na prodajnom mjesu u sklopu kampanje za promociju premium hrane za mačke. Ima smisla, jer svi su se kupci kvalitetno informirali, ali i zabavili, baš kao što se zabavljaju i u društvu svojih omiljenih ljubimaca, mačaka.

Uz ove drage, samosvojne i mudre životinje često se veže pojam izbirljivost. No, iskustva govore da izbirljivost često znači da su mace samo oprezne i da je potrebno neko vrijeme da se u potpunosti opuste i predaju novom iskustvu, pa i novom okusu hrane. Mačke su neofobične – ne vole promjene i uvijek daju prednost poznatom, uobičajenom, domaćem.

Edukativna kampanja – Dom je tamo gdje je mačka – ima za cilj educirati široku javnost, pozvati sve sadašnje i buduće vlasnike i prijatelje mačaka da svojim ljubimcima omoguće kvalitetniji i sretniji život, a time ujedno doprinesu smanjenju broja napuštenih mačaka i mačića, što je velik problem u našim krajevima, pogotovo u većim gradovima,“ izjavila je Nataša Rajilić iz Purine, te dodala kako je ovo samo jedna od aktivnosti kojom Purina doprinosi boljim životnim uvjetima ljubimaca u Hrvatskoj.

Više o Go2Digital na www.go2digital.hr