Promo sadržaj

Komentari 0

Stručnjaci iz cijele regije 2. prosinca na online eventu govore o prodaji i marketingu

Stručnjaci iz cijele regije 2. prosinca na online eventu govore o prodaji i marketingu

Online event „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“ donosi na jednom mjestu iskustva vodećih ljudi iz regije u prodaji i marketingu, koji će ispričati svoja iskustva za vrijeme pandemije koronavirusa i predložiti konkretna rješenja

Godina koja je na izmaku sve nas je natjerala da razmišljamo izvan okvira, ubrzamo procese i postanemo agilniji. Tko zna što nas čeka u sljedećoj? Saznajte na besplatnom online eventu „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“ 2. prosinca. Registrirajte se putem linka.

Postoji jaz između tvrtki i klijenata, a prodajni i marketinški timovi novog doba morat će se prilagoditi kako bi taj jaz premostili. Ključnu ulogu imat će tehnologija. Ali koja je to prava tehnologija koja će podići produktivnost i osigurati stalan rast?

"Iako su rješenja koja nudimo relevantna, ova godina nam je bila jedna od najzahtjevnijih od osnutka prije 30 godina. HSM nije samo tvrtka koja implementira CRM rješenja, nego nam je, kao aktivnom korisniku, Salesforce zaista srce poslovanja. Tehnologija ne može ukloniti sve izazove, ali može pomoći prodaji i marketingu da rade sinkroniziranije i lakše dopru do kupaca. I što je presudno, pomoći menadžmentu da odluke donosi pravovremeno i brzo“, izjavio je Jakov Urbanke, Business Solutions Director, HSM Informatika.

Moderator panela „Budućnost marketinga“ Ognjen Bagatin, CEO Poliklinike Bagatin i vlasnik časopisa Poduzetnik i sam se susreo s brojnim izazovima u korona krizi „ Naš najveći izazov je bio kako konferencije koje smo planirali na jesen „u živo“ održati u novim uvjetima. No, našli smo način. Kontinuirano smo održavali odnose s klijentima i partnerima te smo se odlučili organizirati konferencije u online obliku. Za obje konferencije smo imali veliki broj sudionika, 1.200 prijava za konferenciju za mlade i 4.500 pratitelja na našoj glavnoj konferenciji Poduzetnički mindset. To nam je pomoglo da ponudimo našim partnerima više komunikacijskih platformi za promociju svojih brendova. Kako bi Winston Churchill rekao, nemoj dopustiti da propadne dobra kriza, već iskoristi prilike koje ona donosi, mogu zaključiti da je ovo svakako i naš moto.“

 Kako su se ove godine snašli brojni stručnjaci iz svijeta prodaje i marketinga iz vodećih regionalnih tvrtki, saznajte 2. prosinca na online eventu „Prodaja 2.0 – pogled u budućnost“ u organizaciji HSM informatike. Više informacija možete pronaći na web stranici, salesforce.hsm360.com.

 

PROGRAM:

10:00 - 10:05

Pozdrav gostima i najava agende

 

10:05 - 10:10

Uvodni govor: Jakov Urbanke , Business Solutions Director, HSM informatika

 

10:10 - 10:25

Glavni  govornik: Hrvoje Supić , Regional Vice President, Salesforce

 

10:30 - 11:00

Panel 1 - Budućnost prodaje

Moderatorica: Bojana Božanić, CEO, Lider Media

Mato Njavro, Associate Dean, ZŠEM

Darko Minić, Managed Solution Director, AIGO Business System

Krešimir Hlede, COO, Greyp Bikes

Josip Ergović, Member of the Board for Commercial Operations, Nexe

 

11:00 - 11:20

Prodajna priča

Dejan Rogan, Head of Consulting, HSM informatika

11:20 - 11:40 Sinergija marketinga i prodaje

Filip Novak, Territory Manager, Salesforce,

Slaven Stojanović, Head of Sales, HSM informatika

 

11:45 - 12:10

Panel 2 - Budućnost marketinga

Moderator: Ognjen Bagatin, Business Owner, Časopis Poduzetnik

Zoran Turković, COO and Board Member, 24sata

Miran Pavić, CEO, Telegram Media Grupa

Borislav Miljanović, CEO, Represent System/BIZLife

Darijan Kosić, Lead Sales Marketing Manager, N1 TV

 

12:10 - 12:30

Future of Customer Approach Marketing

Alexandru Ursu, Regional Account Manager, Salesforce

 

12:30 - 12:45

Q&A