Obavijesti

Promo sadržaj

Studenac 30 godina završava s više od 3700 zaposlenika i gotovo 700 prodavaonica

Studenac 30 godina završava s više od 3700 zaposlenika i gotovo 700 prodavaonica
4

Lider na Jadranu tijekom posljednje tri godine uložio više od 500 milijuna kuna u poslovanje, a budućnost hrvatske maloprodaje vidi u trgovinama malih formata

Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, slavi 30 godina poslovanja u Hrvatskoj i završava godinu s gotovo 700 prodavaonica i više od 3700 zaposlenika. Od kada je 2018. godine napravio strateški zaokret, Studenac je u protekle tri godine u poslovanje uložio više od 500 milijuna kuna, a nastavili su s inovacijama i rastom bez obzira na pandemijske okolnosti i usporavanje gospodarstva. Studenac je zato danas među 50 najuspješnijih hrvatskih kompanija.

Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca

Poslovna transformacija cijelog Studenca, od IT-a i procesa, preko redizajna u konceptima naših prodavaonica do vrhunske kvalitete proizvoda, dovela je Studenac u društvo vodećih domaćih kompanija. Rasli smo organski i akvizicijama te smo danas lider na Jadranu. Ove godine proširili smo se i u Zagreb te pokazali da ne želimo posustati, bez obzira na okolnosti koje nitko u svijetu nije mogao planirati. Vjerujemo da su trgovine malih formata budućnost maloprodaje u Hrvatskoj i u sljedeće tri godine očekujemo njih 1000 pod brendom Studenca, a našu kompaniju među prvih pet domaćih trgovačkih lanaca“, rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Mreža Studenca u posljednje tri godine narasla je za oko 70 posto, a za to su zaslužne i akvizicije. Studenac je, naime, 2019. u svoj brend uklopio Istarske supermarkete i zadarski Sonic, a od ove godine dio Studenca je i biogradski lanac Bure Trgovina. Iz Studenca najavljuju da nastavljaju s poslovnom strategijom rasta kroz akvizicije, usporedno s organskim rastom.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove

Studenac intenzivno obogaćuje ponudu uvođenjem globalnih trendova iz sektora maloprodaje i robe široke potrošnje (FMCG) te praćenjem potreba i navika naših kupaca. Uspješno smo implementirali novi koncept 'proximity trgovine'. To znači da smo kupcima nadohvat ruke, bilo da je riječ o lokacijama prodavaonica, praktičnom konceptu dizajna za brzu kupnju ili ponudi s, primjerice, svježim i modernim izborom TO GO. Suvremeni smo, ali smo i dalje trgovina-susjed s ponudom od svakodnevnih sitnih potrepština do onih bitnih, za posebne ili iznenadne prilike“, istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.

U Studencu naglašavaju da 75 posto ponude u njihove prodavaonice stiže od domaćih proizvođača, i to u kategorijama svježih proizvoda kao što su meso, mlijeko, voće i povrće. Također, ove su godine predstavili robnu marku 'Samo u Studencu', a i tu dominiraju domaći proizvođači. Dodatno, već godinama uspješno surađuju s istarskim proizvođačima lokalnih delicija te pod oznakom 'Biraj istarsko' domaćim i stranim kupcima nude izvrsnu kvalitetu autohtonih proizvoda.

Michal Senczuk, predsjednik Uprave, Nina Mimica, direktorica marketinga i Dragan Baskarad, clan Uprave

Iz Studenca posebno ističu doprinos svih zaposlenika poslovnom uspjehu, među kojima je i četrdesetak onih koji su u kompaniji duže od petnaest godina, a neki od njih i gotovo sva tri posljednja desetljeća. Studenac je upravo njima ovih dana posebno zahvalio jubilarnim nagradama u povodu proslave 30 godina, pokazujući da cijeni iskustvo i trud koji su uložili u protekla tri desetljeća.

Zaposlenici su naši najvredniji ambasadori jer oni su uvijek tu za naše kupce te ćemo zato nastaviti ulagati u poboljšanje radnih uvjeta i sve ostale pogodnosti za zaposlenike, od božićnica i uskrsnica, darove za novorođenčad i prvašiće do programa pripravništva i nagrađivanja zaposlenika koji žive kompanijske vrijednosti, zaključili su iz Studenca.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet
PROMO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet

Tvrtka REHAU je i ove godine sudjelovala na jednom od najvećih sajmova industrije prozora i vrata, Fensterbau Frontale 2024 u Nürnbergu, u Njemačkoj

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220:  konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom
PROMO

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 omogućuje svakodnevne vožnje samo na struju s dosegom do 66 km u kombinaciji s učinkovitom Toyotinom hibridnom tehnologijom pete generacije
Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu
PROMO

Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu

Gastro stručnjak Mile Butorac iz prve ruke isprobao Pan-pekov recept za najukusnije pince