Obavijesti

Promo sadržaj

Studenac predstavio novu komunikacijsku platformu „I sitno i bitno“

Studenac predstavio novu komunikacijsku platformu „I sitno i bitno“
5

Pozicioniranje Studenca kao prvog izbora među prodavaonicama manjih formata s jakim naglaskom na kupca

Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, službeno je predstavio svoju novu komunikacijsku platformu „I sitno i bitno“. Kompanija se neprestano razvija i raste, stoga nova komunikacija primjereno prati poslovni uzlet, a u središte stavlja upravo kupca i njegove potrebe.

Nova komunikacija tako za cilj ima pozicioniranje Studenca kao prvog izbora prodavaonice manjih formata u kojoj kupci mogu pronaći sve što im treba, od sitnih dnevnih potrepština do artikala za posebne i njima važne prilike.

Naši kupci, naši proizvodi i naše poslovanje iznimno su nam važni, a nova komunikacija upravo to stavlja u središte. Pozicioniramo se kao mali, pristupačni, praktični i upravo ono što kupcima treba nadohvat ruke. Ukratko, tu smo i za sitno i za bitno. Primjerice, mogu kupiti dnevne potrepštine, ali i artikle koji oplemenjuju njima važne prigode, poput boce finog vina, čokoladnih pralina i slično. Također, komunikacijom želimo znatno povećati svijest o privatnim robnim markama u Studencu, ali i svijest o prednostima odanosti koje donose naši programi vjernosti. Isto tako, u daljnjoj izgradnji našeg brenda i imidža dodatno ćemo isticati dobrosusjedski karakter i povjerenje koje ostvarujemo s kupcima“, poručila je Nina Mimica, direktorica marketinga tvrtke Studenac.

Studenac je, od lanca prodavaonica usko vezanih uz jadransko područje, doživio značajan iskorak na nacionalno tržište i novu dimenziju svojeg identiteta. Od prethodno snažnog naglaska na lokacijskoj blizini, kompanija sada unaprijeđeno komunicira obogaćenost ponude i usluga, posebice asortiman TO GO te gotova i polugotova jela, zahvaljujući kojima spremno odgovara na potrebe kupaca i omogućuje im cjelovito iskustvo kupnje. Također, težnja je i da Studenac mnogobrojnim aktivnostima njeguje odnose sa svojim dugotrajnim kupcima, a s novima ih gradi, usporedno jačajući prepoznatljivost kompanije i ostvarujući još veću bliskost s turistima, svojim vjernim ljetnim kupcima.

Pripremajući novu komunikaciju, u Studencu su tako pratili rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i pozorno promatrali i osluškivali svoje kupce. Anketiranjem i razgovorima doznali su što je kupcima važno i na što se potrebno usredotočiti. U skladu sa svim saznanjima, u Studencu su definirali novi pristup kako bi utvrdili svoju željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupnje na novu razinu, a iz kompanije poručuju kako nastavljaju pratiti trendove u ponašanju kupaca te se prilagođavati dinamici i budućim zahtjevima i kupaca i samog tržišta.

Komunikacija je praćena i živopisnim promidžbenim spotovima, nastalima u suradnji s kreativnom agencijom Futura DDB, a u glavnim ulogama našli su se Nadia Cvitanović i Mladen Kovačić, pod redateljskom palicom Đorđa Jovanovića. Također, projekt uključuje i pojačanu pripadajuću komunikaciju na svim kanalima, uključujući društvene mreže, ali i posebne inicijative.

Komunikacijska platforma „I sitno i bitno“ iznjedrila je i simboličnu inicijativu prikupljanja novca koji će našim potrebitim sugrađanima sigurno mnogo značiti. Naime, uoči dolazećih blagdana, u svim trgovinama Studenca bit će postavljene kutijice za prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti na štićenike i potrebite u regijama u kojima Studenac posluje. Drago nam je što i ovom inicijativom možemo dati svoj doprinos i biti korak bliže našoj zajednici“, istaknula je Mimica.

Studenac nastavlja raditi na uvođenju novih i unapređenju postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju „i sitno i bitno“.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
PROMO

Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!

Francuski brend Florihana, poznat po vrhunskim organskim proizvodima za aromaterapiju i njegu kože, poput esencijalnih ulja i hidrolata, dostupan je u Hrvatskoj zahvaljujući tvrtki Bio Terra
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora
PROMO

Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora

Elit Premium kućanski pomoćnici osvajaju svojom funkcionalnošću, inovacijama i estetikom, čineći svakodnevne zadatke jednostavnijima i ugodnijima