Obavijesti

Promo sadržaj

Student koji vodi firmu i zapošljava partnere-vozače

Student koji vodi firmu i zapošljava partnere-vozače
7

U manje od godinu dana postigao je uspjeh. Platformu Uber vidi kao potencijal i za daljnji razvoj posla. Trenutno brine za operativni dio posla, juri na teren ako nekom partneru-vozaču zakaže automobil, sve što treba

"Jednom je partneru-vozaču pukla guma kad je preuzeo vožnju muškarca iz Dubaija. On je morao stići na avion pa sam ja došao sa svojim autom i odvezao ga do aerodroma. Upravo to je poslovna filozofija Ubera kako je ja vidim – brza, sigurna i fleksibilna usluga", priča Damir, 23-godišnji student prava i partner platforme Uber. On je fleksibilan poslovni model Ubera pretvorio u vlastiti biznis. S ocem je krajem prošle godine započeo suradnju s Uberom, a danas cjelokupni posao vodi sam i zapošljava još desetke partnera-vozača. Posao je to, kaže, koji traje cijeli dan, no omogućio mu je nova poznanstva i profesionalni razvoj.

"Otac je prepoznao potencijal Ubera, a danas smo njegov preporučeni partner. Svi naši partneri-vozači su prijavljeni, papiri su uredni te se trudimo svakog partnera-vozača osobno upoznati prije no što ga prijavimo za rad preko Ubera. Imamo partnere-vozače u Zagrebu, Dalmaciji i Rijeci i sve ih znam poimenice" – kaže Damir.

U manje od godinu dana postigao je uspjeh. Platformu Uber vidi kao potencijal i za daljnji razvoj posla. Trenutno brine za operativni dio posla, juri na teren ako nekom partneru-vozaču zakaže automobil, sve što treba. U početku je i on bio partner-vozač. Otac je inzistirao da iz prve ruke iskusi kako je to biti za volanom, raditi s ljudima i Uberovom aplikacijom. Dio njegova posla uključuje i podučavanje novih partnera-vozača o odnosu s klijentima.

"Uber preporuča da savjetujemo nove partnere-vozače kako da se ponašaju prema strankama, da ne postavljaju privatna pitanja te da na pristojan način sudjeluju u razgovoru i to samo ako stranka za to pokaže interes", objašnjava Damir.

Platforma je omogućila posao ljudima različite dobi i zanimanja. Nekima je vožnja dodatni izvor zarade, dok joj drugi posvećuju puno radno vrijeme. 

"Meni je Uber dao priliku da napredujem kao osoba i imam vlastiti posao, a vjerujem da je i unaprijedio hrvatsko gospodarstvo. Nekoliko tisuća ljudi pronašlo je posao zahvaljujući Uberu", govori Damir i dodaje da se uvijek trudi napraviti korak više da klijenti budu zadovoljni. 

"Klijent iz Dubaija za kojeg smo učinili sve da ne bi zakasnio na avion bio je oduševljen Uberom, hvalio je Hrvatsku i našu hranu", prepričava Damir.

Buđenje u 6, rad nedjeljom, konstantna dostupnost i 'gratis' vožnje poput one do zračne luke; ne predstavljaju mu nikakav problem jer vjeruje da je sve to ulaganje u uspješnu i dugu buduću suradnju s Uberom. A kad ne radi, Damir vrijeme provodi s djevojkom, obitelji i kućnim ljubimcima.  

"Slobodno vrijeme najčešće provodim u šetnji sa psima Blackijem i Charlijem. Svi u obitelji volimo životinje, nahranimo sve što doluta do naše kuće. Nedavno smo udomili i papigu velikog Aleksandra koji je zbog zelenog perja dobio ime Hulk", smije se Damir.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve