Predstavnici akademske zajednice i uspješni gospodarstvenici, predvođeni čelnicima Tepih centra, zajedničkim snagama pokazali su potencijal suradnje i odgovorili na aktualna pitanja
Studij dizajna i Tepih centar znaju oživjeti dizajn interijera
U petak, 9. studenoga, 2018. u Westinu održan je stručni panel čija je glavna tema bila mogućnost brendiranja hrvatskog dizajna interijera privatnih i poslovnih prostora. Kao jedno od rješenja brendiranja, ali i njegova oživljavanja, zasigurno je hvale vrijedan dogovor o zajedničkoj suradnji tvrtke Tepih centar i Studija dizajna- Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu.
O načinu suradnje, mogućnostima brendiranja hrvatskog dizajna interijera, koji ima bogatu povijest, govorili su redoviti profesori Studija dizajna, prof.dr.sc. Feđa Vukić i prof. Mladen Orešić, Goran Fric, direktor Tepih centra i uspješni proizvođač namještaja, Markica Stanušić iz Ancona Grupe.
Profesor Vukić autor je knjige „Stoljeće hrvatskog dizajna“, sveučilišnog udžbenika „Teorija i povijest dizajna – kritička antologija“ te knjige „The Other Design History“, s druge strane, profesor Orešić pedagoškim se radom bavi kao profesor-mentor na kolegiju Projektiranje-industrijski dizajn, a voditelj je mnogih projekata i suradnji Studija dizajna s gospodarstvom kao što su „Dizajnom do brenda“, „Šest pogleda na sobu“ i „Dizajner i obrtnik“.
Suradnja tvrtke Tepih centar i Studija dizajna uključivat će i studente dizajna kojima je to prilika za izravan ulazak na tržište rada i pokazivanje vlastite kreativnosti na konkretnim primjerima i problemima iz prakse. Plan je u svim poslovnicama Tepih centra otvoriti svojevrsne “dizajn cornere“- u kojima će kupci moći dobiti stručne dizajnerske savjete mladih kreativaca.
''Tepih centar ponosi se svojom ulogom u oživljavanju hrvatskog dizajna, ali i impresivnim brojkama u 24 godine svoga postojanja. Neke od njih su 11 milijuna eura prihoda, 10 poslovnica u 7 najvećih gradova u RH, 172 zaposlena, 2.000 WEBSHOP transakcija, 46 vozila, 30 podopolagača, te čak 9 milijuna 762 tisuće i 400 m2 ugrađenih podnih obloga! Naše poslovanje je kompletno integrirano uslužno poslovanje - od dizajniranja interijera kupaca pa sve do montaže. Isto tako, uvijek nastojimo intenzivirati suradnju s komplementarnim djelatnostima. Neki od planova za budućnost svakako su i internacionalizacija poslovanja i opremanja u zemljama EU, te prodajni centri u Sloveniji i Austriji '', izjavio je Goran Fric, direktor Tepih centra, vodeće tvrtke u regiji za podne obloge, zavjese i opremanju poslovnih objekata.
O LVT PODLOGAMA
''Luksuzne vinil ploče ( LVT podloge ) razlikuju se od drugih vinil podova, ne samo u načinu proizvodnje već nude i znatno veći izbor te tako daju veću slobodu pri uređenju interijera. Moderna tehnologija njihove izrade daje podu realan prirodni izgled drveta ili kamena, a uz to nudi bolje karakteristike, kao što su dugogodišnja trajnost i otpornost na svakodnevne aktivnosti. Također, posjeduje značajke kao negorivost, antistatičnost, protukliznost i antibakterijska svojstava zbog čega se mogu položiti u većini prostora. Važno je naglasiti da su dodatne prednosti LVT ploča u usporedbi s laminatom ili parketom te što nisu osjetljivi na vlagu i vodu, a na dodir su ugodno tople. Ublažavaju buku prilikom hodanja i njihova debljina je manja od drugih podova što omogućuje lakšu i bržu adaptaciju prostora. Dostupne su u nekoliko praktičnih izvedbi – trake, ploče ili klik-sistemi'', objasnio je Amar Ahmetspahić, direktor prodaje Tepih centra.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa