Svjetski prvak u F1® Nico Rosberg i Heineken poručuju da je i jedno pivo previše kad se vozi. Odvažna komunikacijska kampanja najnoviji je doprinos kompanije u promicanju odgovorne konzumacije
Suradnja bez ijednog ispijenog piva
Novo izdanje međunarodnog Heinekenovog komunikacijskog programa When You Drive, Never Drink nedavno je krenulo i u Hrvatskoj. Zvijezda TV reklame, koja naglašava dugogodišnju predanost kompanije odgovornoj konzumaciji, je bivši vozač i svjetski prvak Formule 1 Nico Rosberg. Ukratko, Nico u spotu uspijeva ne podleći pritisku, odlučno naglašavajući da je i jedno pivo previše kada voziš. Drugim riječima, jasno i javno prenosi poruku: nikad ne pij kad voziš.
Kampanja je izazvala brojne pozitivne reakcije na tržištima na kojima je ranije krenula, a rezultati globalnog Heinekenovog istraživanja pokazuju pozitivne promjene ponašanja potrošača u situacijama koje uključuju konzumaciju alkohola i vožnju. Podizanje svijesti o opasnostima za druge i sebe prilikom vožnje pod utjecajem alkohola te ostvarivanje pozitivnih pomaka kad je riječ o odgovornoj konzumaciji ostaju glavni ciljevi i dugoročna strategija brenda, ali i kompanije.
„Kompanija HEINEKEN globalno i lokalno ulaže značajna sredstva, konkretno 10% oglašivačkog budžeta brenda Heineken, kako bi se promicala odgovorna konzumacija te kako bismo ju učinili nečim što je cool,“ poručio je direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska Filip Rabuzin te dodao: „Ponosni smo na našu najnoviju kampanju koja jasno poručuje da nema kompromisa kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, odnosno da je u tom slučaju suzdržavanje jedina opcija.“
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...