Početak nove školske godine najbolje ocrtava trendove među djecom, a oni poput Frozena i Star Warsa već nekoliko godina vladaju policama. Ipak, upravo zbog ova dva trenda se pitamo zbog koga su postali popularni, zbog odraslih ili zbog djece
Tko stvara dječje trendove - mi ili oni?
Već 40 godina zaluđenost svijetom svemirskim borbama u Star Wars filmovima ne posustaje. Štoviše, obožavatelji filmova ponosno prenose znanja na svoje mlađe generacije pa danas i najmlađi znaju kultne rečenice iz ovih filmova. Zato i ne čudi što se i u ovogodišnjim dječjim kolekcijama za povratak u školu mogu pronaći razni proizvodi s temom Star Warsa, a ako je suditi po dosadašnjem interesu, ovaj trend nastavit će se i u mnogim godinama pred nama.
Ako su Star Warsi jedan od primjera kako odrasli utječu na izbor mališana, Frozen najbolje pokazuje kako djeca utječu na odrasle. Iako je riječ o crtanom film, Frozen je svoje poklonike stekao i među starijim generacijama, a popularna pjesma iz filma „Puštam sve“ samo na hrvatskom jeziku pregledana je više od milijun puta. To dovoljno govori o popularnosti Else i Anne te objašnjava činjenicu da nas i nakon 5 godina ove dvije simpatične djevojke gledaju s mnogih dječjih majica, haljinica i torbi. I ove godine povratak u škole obilježit će likovi iz Frozena, a Konzum se posebno potrudio omogućiti široki izbor školskog asortimana na temu ovog popularnog crtića. U Konzumovoj ponudi može se pronaći školski asortiman s ostalim popularnim dječjim likovima poput Violette ili Carsa, a cijelu ponudu možete naručiti i online.
Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura