Obavijesti

Promo sadržaj

Tko stvara dječje trendove - mi ili oni?

Tko stvara dječje trendove - mi ili oni?
2

Početak nove školske godine najbolje ocrtava trendove među djecom, a oni poput Frozena i Star Warsa već nekoliko godina vladaju policama. Ipak, upravo zbog ova dva trenda se pitamo zbog koga su postali popularni, zbog odraslih ili zbog djece

Već 40 godina zaluđenost svijetom svemirskim borbama u Star Wars filmovima ne posustaje. Štoviše, obožavatelji filmova ponosno prenose znanja na svoje mlađe generacije pa danas i najmlađi znaju kultne rečenice iz ovih filmova. Zato i ne čudi što se i u ovogodišnjim dječjim kolekcijama za povratak u školu mogu pronaći razni proizvodi s temom Star Warsa, a ako je suditi po dosadašnjem interesu, ovaj trend nastavit će se i u mnogim godinama pred nama.

Ako su Star Warsi jedan od primjera kako odrasli utječu na izbor mališana, Frozen najbolje pokazuje kako djeca utječu na odrasle. Iako je riječ o crtanom film, Frozen je svoje poklonike stekao i među starijim generacijama, a popularna pjesma iz filma „Puštam sve“ samo na hrvatskom jeziku pregledana je više od milijun puta. To dovoljno govori o popularnosti Else i Anne te objašnjava činjenicu da nas i nakon 5 godina ove dvije simpatične djevojke gledaju s mnogih dječjih majica, haljinica i torbi. I ove godine povratak u škole obilježit će likovi iz Frozena, a Konzum se posebno potrudio omogućiti široki izbor školskog asortimana na temu ovog popularnog crtića. U Konzumovoj ponudi može se pronaći školski asortiman s ostalim popularnim dječjim likovima poput Violette ili Carsa, a cijelu ponudu možete naručiti i online.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura